Bazar hudební nástroje Hudební nástroje

Hudební fórum

Diskuze o všem, co souvisí s hudbou a hudebními nástroji.

Jak vybrat kytaru pro naprostého začátečníka

Klasické, jumbo, westernové, ...

Jak vybrat kytaru pro naprostého začátečníka

Příspěvekod Adamska » 29.11.2009 21:35

Zdravím. Chci začít hrát na kytaru (20 let, snad není pozdě :oops: ), po pročítání fóra bych chtěl začít na akustiku a pokud by to šlo, tak časem na elektriku... Problém je, že jsem do teď na nic nehrál. Jsem totální začátečník. Jak jsem pročítal fórum, došel jsem k pár závěrům - kytara to bude pravdšpodobně dreadnought (či jak se to píše :D ), rád bych hrál podobný styl: http://www.youtube.com/watch?v=tBLAZ5OrQcg , http://www.youtube.com/watch?v=F-tz2Vr3qYo (a časem se dopracovat k tomu sólu v 2. půlce :D ) , prostě rockovky, akustické covery, mimo to třeba klasiky k ohni a tak... Jelikož ale nevím, jak mi to půjde (třeba jsem naprosté dřevo), tak bych chtěl do začátku nějakou levnou kytaru, řekněme do 2000, max. 2500, aby, když to nikam nepovede, to nebyla zas taková ztráta, jako kdybych investoval třeba 5k a více... Já vím, že od kytary v takové cenové relaci toho nemůžu moc očekávat, ale jde mi o to na ní zjistit, jestli mě to vůbec půjde a bude bavit, jestli budu mít tu trpělivost, a naučit se na ní základy... Abyste si nemysleli, že chci jen tak z rozmaru začít hrát, to ne, kytary se mi fakt líbí a moc bych na ně chtěl umět hrát... Samozřejmě později, když mě to nepustí a půjde , tak bych už šel do něčeho "lepčejšího" :D Bylo by supr, kdyby ste mi sem doporučili pár modelů... Jak jsem se zde dočetl, kvality jednotlivých kusů téhle ceny se poměrně dost liší, a to i mezi jednotlivými kusy stejného modelu, a radíte tu nikdy nenakupovat přes e-shop, hezky jít do prodejny a vyzkoušet, jenže je problém, že jsem na kytaru NIKDY nehrál, tak jak mám zkoušet? By se na mě dívali jak na blázna, když by slyšeli, co jim to tam vybrnkávám :D Takže jak to vyřešit? Spoléhat na radu prodejce? Díky, Ada