Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Zvukové karty, sluchátka, procesory, software, akustika, ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 16.06.2009 20:29

Tento tutorial se zabyva tim, jak pomoci freewarovych programu ziskat velmi slusne pouzitelny high-gain zvuk nejen pro demace. Narychlo usita ukazka zde

Bod 1: Prerekvizity
K nahravani je samozrejme preci jen neco potreba. Kvalitni kytara (pro high-gain nejlepe s humbuckery) je zaklad, potreba je ovsem i prevodnik (zvukova karta), nejlepe pak takovy, ktery ma Hi-Z (neboli vysokoimpedancni neboli nastrojovy vstup). Pokud jej vase karta nema, da se nahravat i pres line-in vstup, nejlepe pres krabickou s bufferem (tj. napr. efekty od Bosse). Efekt muze byt i vypnuty, takze to muze byt opravdu libovolny pedal.

Bod 2: Potrebny software
Zprvu je potreba nejaky DAW, neboli produkcni (nahravaci) software. Osobne nyni pouzivam Reaper, starsi verze je kompletne freeware, za posledni se uz musi platit, ale je to dost nizka castka ($60), takze kdo to mysli s nahravanim vazne, at koupi, jde o kvalitni alternativu ke Cubase a dalsim - a za zlomek ceny. Lze samozrejme pouzit jakykoli software s podporou VST pluginu.
Dale je treba stahnout VST efekty:
Nick Crow 7170 Lead
TSS
keFIR
Tohle jsou jedine pouzite efekty, zadne dalsi neni treba. Pokud chcete experimentovat, muzete vyzkouset dalsi simulace aparatu, zejmena SoloC, pripadne dalsi veci od Nick Crowa.

Bod 3: Impulzy
Impulzy jsou kratke zvukove soubory, ve kterych je ulozena odezva urciteho zvukoveho retezce. V nasem pripade budeme pouzivat impulzy kytarovych reproboxu, ktere v sobe nutne obsahuji i informaci o zvuku pouziteho mikrofonu.
Princip impulzu je relativne slozity, ve zkratce: do bedny se pusti bud kratky zvuk (lupanec), nebo signal, ktery projede vsechny pozadovane frekvence, a ten se sejme mikrofonem. Specialnim softwarem se z takoveho zaznamu potom dela obraz o tom, jak se bedna chova, kdyz se do ni pousti slozitejsi signal. Tahle metoda je velmi prirozene znejici, s prehledem strci do kapsy beznou simulaci reproboxu, ovsem samozrejme v zavislosti na kvalite impulzu, ta je totiz stezejni. Pokud by nekdo chtel nejake blizsi informace, tak napr. zde:
http://www.instrumento.cz/diskuse.php?t ... 363&page=0
V Sandonove postu ze 04.10.2007 je pekne vysvetleni.
Impulzu se da na internetu stahnout spousta, ja pouzil podle me velmi dobre impulzy od Ryana z Catharsis studia, ke stahnuti zde:
http://catharsis.supremepixels.com/impulses/
Zejmena jeho posledni Fredman pack obsahuje primo lahudkove impulzy.

V praxi se s impulzi funguje nasledovne:
Impulz staci nahrat do libovolneho konvolucniho reverbu a nastavit wet (efektovany) signal na 100%, dry signal (neefektovany) na 0%. Experimentovat se da i s ruznymi pomery, ale asi to k nicemu lepsimu nepovede.
Zde ukazky nastaveni z konvolucniho reverbu SIR:
Obrázek

A zde v mnou doporucovanem keFIRu:
Obrázek
Rozhodne doporucuju vyzkouset ruzne impulzy, udelaji se zvukem hodne.
Simulace bedny patri za zkresleni, efekty typu reverb a delay pouzivam az po konvoluci, ale nemel by v tom byt tak drasticky rozdil.

Bod 4: Simulace aparatu
Ted uz mene teoreticky a vice prakticky. Zakladnim kamenem je kvalitni simulace aparatu. V exemplarni nahravce byl pouzit Nick Crow 7170 a jeste pred nim jako nakopavadlo TSS overdrive. Verte nebo ne, i ve virtualnim svete ty nakopavadla funguji velice dobre.
Zde screenshoty nastaveni:
Obrázek
Muzete samozrejme experimentovat s nastavenim, kazda kytara navic bude znit trochu jinak, ale tohle nastaveni je dobry odrazovy mustek. Stazeni stredu pomuze trochu procistit zvuk, zvlaste kdyz se to prezene se stredovyskovymi frekvencemi nebo gainem, tak se ze softwarovych simulaci stavaji skarede chrcaky, to nechceme. Vlevo je videt poradi efektu, je nutne jej dodrzet.

Bod 5: Nahravani
Nahrava se primo vystup cisty vystup z kytary. Samozrejme si hlidejte, at neclipuji, mejte rezervu - nejhlasitejsi pasaze by mely byt kolem -3dB. Kytary je treba nahravat co nejpresneji rytmicky s metronomem. Pro tvrdsi styly se v podstate vzdy pouziva dual-tracking, tj. nahrani dvou samostatnych "tejku" a jejich umisteni ve stereu naproti sobe (tzv. hard panning, tedy jedna stopa L100, druha R100, lidove receno jedna uplne vlevo, druha uplne vpravo), pokud chcete OPRAVDU hutny zvuk, tak lze pouzit i quad-tracking, tedy ctyri tejky (dalsi dva se pak umistuji vetsinou L75 a R75 nebo neco kolem toho), ale tam jsou vyrazne vyssi naroky na presnost hrani a je take nutne ubrat gain.
Dual-tracking se pouziva zejmena u podkresove hry (power-chordy a vyhravky na nizsich strunach), pri solovani nebo u vyhravek to neni tolik potreba, ale i tam se z toho da tezit.

Bod 6: Mixaz
V neposledni rade je dulezite dobre kytary umistit ve vyslednem mixu. Napsano o tom bylo mnoho,takze jen strucne:
- kytara v kapele neni od toho, aby suplovala basu. Jak vidite na nastaveni aparatu, basy jsou stazene, rozhodne je prilis nevytahujte, zahltite mix. Velmi dobre je standardne orezavat kytarovy signal od cca 80-150Hz dolu, aby se zvuk nehadal s basou. (ostatne dodatecne jsem zkousel orez kytar pod 100Hz a mixu to trochu pomohlo)
- Obcas mixu prospeje, pokud kytary orezete i nahore, nad 13kHz je rozumna hranice
- Pokud mate pocit, ze kytary prilis bzuci ci syci, zkuste vyriznout frekvence kolem 2,5-3kHz, konkretne velmi uzky vyrez na 3kHz dokaze udelat divy.
- nedavejte kytary prilis hlasite. Kytarista ma vetsinou pocit, ze musi byt slyset nejvic, ale to je pak na ukor ostatnich nastroju, zvlaste pri velkem "natlaceni"
- mixujte tak dlouho, dokud nebudete spokojeni
- vetsinou plati, ze cim min pluginu pouzijete, tim lepsi zvuk nakonec z nahravky dostanete... Vrstveni kompresoru, exciteru a ruznych vylepsovacu zvuku NENI ku prospechu veci - budto prilis zkazi charakter nastroje, nebo znesnadni jeho umisteni v mixu.
- lidske ucho si "mysli", ze hlasitejsi zvuky jsou prijemnejsi, proto pozor - kdyz porovnavate nejaky efekt, hlidejte si, aby to bylo spravedlive a urovne byly stejne - nektere efekty zni lip jen proto, ze ve vysledku trochu zesili signal.
- Pozor na clipping, ten nesmi nastat ani ve fazi nahravani, ani u hotove nahravky. Zaroven to neprehanejte s "natlacenim" nahravky, muze to velmi vazne poskodit dynamiku pisnicky (viz posledni Metallica).
- Dobry kytarovy zvuk z velke casti tezi na zvuku basy. Pokud delate muziku ciste jen doma a nemate kapelu, kupte si basu - klidne nejakou levnou z bazaru. Skoro jakakoli basa bude mit lepsi zvuk nez VST nastroje (alespon ty, co jsou bezne dostupne), usetrite si tim spoustu nervu a prace.

Poznamky k ukazce:
- na doprovodnych kytarach nebyl pouzit zadny dalsi efekt
- na lead kytare je stereoecho v samostatnem kanalu jako send (zde poslouzi temer jakykoli delay nebo i reverb)
- Na master savli byl pouze limiter a ekvalizer pro orezani subbasu a lehke vytazeni pasma kolem 4kHz ("siroke" Q, cca +1.6 dB) pro rozjasneni nahravky, mam tendence delat prilis zahuhlane mixy
- na jednotlive doprovodne kytary jsem pouzil ruzne impulzy, trochu se tim ozivi zvuk, pokud z obou stran nevali skoro ty same informace :)

P.S.: Konvoluce i simulace aparatu jsou celkem zrave efekty, takze pokud nemate vykonne CPU, je mozne, ze vam nepujde hrat v realtimu... Doporucuju pak pouzivat funkci Freeze.

Doufam, ze to nekomu pomohlo.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
Jens Ludwig
Odborník
Příspěvky: 2223
Registrován: 16.04.2007 21:58

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Jens Ludwig » 20.06.2009 21:14

moc pěkněj článek - už se těšim, až to vyzkouším...
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 +

omlouvám se za překlepy, jsem rád, že mi můj ntbk vůbec ještě píše....

Uživatelský avatar
rain
Odborník
Příspěvky: 1251
Registrován: 3.03.2008 19:14
Bandzone: http://bandzone.cz/hardrain
Bydliště: Zlín - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od rain » 21.06.2009 9:53

Já bych jen doplnil, že se může stát že někdo z nějakého důvodu nechce nebo nemůže použít SW simulaci aparátu - třeba z důvodu že se mu to nelíbí, nebo má slabý stroj či zvukovku bez ASIO kde není možnost přímého monitoringu při nahrávání atd. V tom případě lze s velmi dobrým výsledkem použít nějakou zkreslovací krabičku, třeba Boss Metalzone, DS1, Behringer GDI21 nebo zkreslení z mulťáku (bez simulace boxu !) atd. Nahrát to do stopy (zvuk není pravda nic moc, ale dá se to přežít) a až pak na nahranou stopu aplikovat konvoluční reverb. Výsledek může často být lepší než se SW simulací ampu.

Uživatelský avatar
Disasterpiece
Příspěvky: 2398
Registrován: 17.08.2007 14:31
Bydliště: Nekde v Praze
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Disasterpiece » 5.07.2009 13:01

existuje nejaky plugin neco na styl EzDrummera akorat na kytaru?Problem je v tom ze nemam tedko doma kytaru, a potreboval bych dodelat jednu pisnicku.Ze bych slozil kytaru v guitar pro pak preved do midi>FL Studio a tam pouzit ten plugin, je to vubec mozne nebo proste musim nahrat normalni kytaru :?:

Uživatelský avatar
wreptile
Příspěvky: 845
Registrován: 10.11.2007 7:05
Bandzone: http://bandzone.cz/ghostface
Bydliště: Opava - Předměstí

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od wreptile » 5.07.2009 13:31

Tak, dá se midi efektovat v guitar rigu, ale jak to zní...
Kytara: Epiphone SG G400
Snímače: DiMarzio Tone Zone, prehistorický zebroidní snímač s geniálním zvukem
Box: V30 412
Hlava:Randall RH 50T
Efekt:ruce
Bezdrát:AKG WMS40 Pro
THE FALL OF GHOSTFACE - metalcore námrd
http://bandzone.cz/ghostface

Uživatelský avatar
cerfotoc
Příspěvky: 1443
Registrován: 21.05.2008 17:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od cerfotoc » 5.07.2009 13:35

možná existujou nějaký VSTi i pro kytaru, ale asi to nikdy nebude znít moc dobře...kytara se prostě nedá tak jednoduše nasamplovat.

zkus pohledat na googlu, něco jako electric guitar vsti nebo tak něco, třeba něco najdeš
schecter damien 7(w/ EMG 707), engl e530, l-amp 50W 6L6 poweramp, engl e212v
line6 relay g90, ehx memory toy, korg dtr-1000, rocktron hush super c, the t.racks pc200


Obrázek

Uživatelský avatar
Disasterpiece
Příspěvky: 2398
Registrován: 17.08.2007 14:31
Bydliště: Nekde v Praze
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Disasterpiece » 5.07.2009 13:56

Tak nakonec sem stahnul nejaky Trash plugin a podarilo se mi vytahnout aspon trochu pouzitelnej zvuk i kdyz to neni zadnej zazrak, proste asi no way takhle to delat pres pluginy.Az budu ve zkusebne tak zabavim mikrofon a nahraju to nejak doma.

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 5.07.2009 14:30

Nic vyrazne lepsiho nez RSE zvuky z Guitar Pro z niceho nevytahnes... Na kytaru proste musis zahrat ;) Stejne tak lepsi je mit zivou i basu, i kdyz tam se to az tolik nepozna.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
Moleek
Příspěvky: 3573
Registrován: 8.03.2007 7:08
Bydliště: Prague / Bítovany

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Moleek » 10.07.2009 13:24

rain píše:Já bych jen doplnil, že se může stát že někdo z nějakého důvodu nechce nebo nemůže použít SW simulaci aparátu - třeba z důvodu že se mu to nelíbí, nebo má slabý stroj či zvukovku bez ASIO kde není možnost přímého monitoringu při nahrávání atd. V tom případě lze s velmi dobrým výsledkem použít nějakou zkreslovací krabičku, třeba Boss Metalzone, DS1, Behringer GDI21 nebo zkreslení z mulťáku (bez simulace boxu !) atd. Nahrát to do stopy (zvuk není pravda nic moc, ale dá se to přežít) a až pak na nahranou stopu aplikovat konvoluční reverb. Výsledek může často být lepší než se SW simulací ampu.
Přesně tak to teď dělám, lineout z komba, místo simulace repra ten k... reverb jak radíte a vzniklo z toho tohle http://www.box.net/shared/tl2j2icxmf (bicí - EZDrummer , basa jakáasi 4Bass) -> zvuk bez jakýchkoliv dalších efektů a masteru ale myslim, že to celkem jde na nějaké demo
:Apollo LP junior::Molk telecaster::Dimavery Precision Bass::Cort AD810 NS::Bugera 6262::Molk custom box 412:
:Mapex Voyager(22",10",12",14",14")::Anatolian, Paiste, Zildjian a Amati činely::HW Mapex, Sonor::Vater 5A


http://bandzone.cz/fadetogrey
http://last.fm/user/Moleek

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 10.07.2009 13:30

Neni to zly, ale prijde mi to dost ubzuceny, chtelo by si to mozna pohrat s tim puvodnim zvukem z komba...
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
Moleek
Příspěvky: 3573
Registrován: 8.03.2007 7:08
Bydliště: Prague / Bítovany

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Moleek » 10.07.2009 17:05

Wohma píše: Pro tvrdsi styly se v podstate vzdy pouziva dual-tracking, tj. nahrani dvou samostatnych "tejku" a jejich umisteni ve stereu naproti sobe (tzv. hard panning, tedy jedna stopa L100, druha R100, lidove receno jedna uplne vlevo, druha uplne vpravo), pokud chcete OPRAVDU hutny zvuk, tak lze pouzit i quad-tracking
Tady je důležitý nahrávat každou kytaru zvlášť? Nestačí nezefektovanou stopu nakopírovat a pak na každou hodit trošičku jiný impulzy nebo korekce třeba?
:Apollo LP junior::Molk telecaster::Dimavery Precision Bass::Cort AD810 NS::Bugera 6262::Molk custom box 412:
:Mapex Voyager(22",10",12",14",14")::Anatolian, Paiste, Zildjian a Amati činely::HW Mapex, Sonor::Vater 5A


http://bandzone.cz/fadetogrey
http://last.fm/user/Moleek

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 10.07.2009 17:37

Ne, nestaci.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
cerfotoc
Příspěvky: 1443
Registrován: 21.05.2008 17:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od cerfotoc » 10.07.2009 20:26

a jak to udělat v případě když jsou 2 kytary a žádná zrovna nehraje žádný sólo/vyhrávku, prostě aby byly slyšet obě stejně, ale každá kytara nahrátá dvakrát? něco jako kytara 1 L100 R25(/50), 2 R100 L25(/50)?
schecter damien 7(w/ EMG 707), engl e530, l-amp 50W 6L6 poweramp, engl e212v
line6 relay g90, ehx memory toy, korg dtr-1000, rocktron hush super c, the t.racks pc200


Obrázek

Uživatelský avatar
pavlii
Globální moderátor
Příspěvky: 5853
Registrován: 2.04.2009 11:47
Skype: studio_kappka
Bydliště: Hostivice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od pavlii » 10.07.2009 22:11

Buď tak nebo tak a nebo i jinak - já například hard panning nepoužívám skoro vůbec, když tím teda neco nesleduju. Spíš se pohybuju odhadem na 50% šířky stereobáze a třeba v tomhle případě, pokud bych nahrál od každé kytary dva záběry, bych panorámil řekněme L50/R10 a L10/R50 třebas - čímž se umístí jedna kytara víc doleva a druhá víc doprava. Ale dobrou práci může udělat i jednoduché použití jednoho záběru pro každou kytaru a ty panorámovat (zjednodušení práce); víceméně je to zase závislé na "nakrouceném" zvuku, aranžmá a vzájemné spolupráci kytarových zvuků. Je to prostě o zkoušení, ale v tom je kouzlo mixáže :)

P.
Obrázek
Skype: studio_kappka
home recording: Cubase VST/32 5.2 & C7, WaveLab 4 & 6/7
Dynaudio BM6 + A500, Yamaha DSP Factory, Yamaha MOTIF ES 8

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 10.07.2009 22:38

cerfotoc píše:a jak to udělat v případě když jsou 2 kytary a žádná zrovna nehraje žádný sólo/vyhrávku, prostě aby byly slyšet obě stejně, ale každá kytara nahrátá dvakrát? něco jako kytara 1 L100 R25(/50), 2 R100 L25(/50)?
Myslis jako quad-tracking?
Na Andy Sneap foru vetsinou radi jedna kytara hardpan (nebo treba 90), druha tak 50-60. Ale nejlepsi je vyzkouset, co se nejvic libi tobe, ta pavliiho metoda muze taky znit zajimave.

Ja osobne jedu jen dual-tracking a hard-pan, mozna to jeste prehodnotim, ale pod 80 nehodlam jit, sirokej stereoobraz se mi libi.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
cerfotoc
Příspěvky: 1443
Registrován: 21.05.2008 17:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od cerfotoc » 11.07.2009 12:55

no quad-tracking tak napůl, ne že bych to já náhrál 4x, ale prostě máme v songách i části kde hrajou obě kytary to samý tak aby to bylo vyvážený(aby byly stejně nahlas, aby nebyla jedna kytara slyšet víc než druhá) když každá kytara bude nahrátá dvakrát. Zkoušel jsem L100/R25 a naopak a znělo to celkem v pohodě, ještě si s tím zkusím pohrát, šlo mi hlavně o to jak to dělají ostatní :)
schecter damien 7(w/ EMG 707), engl e530, l-amp 50W 6L6 poweramp, engl e212v
line6 relay g90, ehx memory toy, korg dtr-1000, rocktron hush super c, the t.racks pc200


Obrázek

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 11.07.2009 13:02

Hlavne jestli ty kytary hrajou to stejny, tak neni duvod kazdou zdvojovat. Resp. je - pro zhutneni, ale pokud nehrajete nakej ultraprasecinec, tak to podle me neni nutny a muze to usetrit dost casu a nervu.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
cerfotoc
Příspěvky: 1443
Registrován: 21.05.2008 17:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od cerfotoc » 11.07.2009 16:55

právě že kytary mám nahraný dvakrát a to samý hrajou jenom v některejch částech, proto sem se na to ptal :) díky už budu vědět :)
schecter damien 7(w/ EMG 707), engl e530, l-amp 50W 6L6 poweramp, engl e212v
line6 relay g90, ehx memory toy, korg dtr-1000, rocktron hush super c, the t.racks pc200


Obrázek

Uživatelský avatar
Wohma
Rádce
Příspěvky: 10790
Registrován: 23.12.2006 12:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od Wohma » 11.07.2009 17:19

Nejlepsi je trochu si to rozvrhnout... Doprovodny kytary bych vzdycky dualtrackoval a rozhodil do sterea, lead riffy doprostred, maximalne pri harmonizaci udelat lehky zavan sterea. Dulezitej je vysledek a pokud jedna kytara hraje doprovod a druha lead, tak nema smysl hazet jednu doleva a jednu doprava, ta doprovodka se musi zdvojit.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus

Uživatelský avatar
cerfotoc
Příspěvky: 1443
Registrován: 21.05.2008 17:22
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak z pocitace vytahnout slusny high-gain zvuk

Příspěvek od cerfotoc » 11.07.2009 17:24

jojo, tak nějak to právě plánuju :) my právě nemáme rozdělený kdo hraje doprovody a kdo lead a prostě se střídáme, takže to pak budu muset nějak vymyslet, v pondělí se na to vrhnu :) dík moc za rady
schecter damien 7(w/ EMG 707), engl e530, l-amp 50W 6L6 poweramp, engl e212v
line6 relay g90, ehx memory toy, korg dtr-1000, rocktron hush super c, the t.racks pc200


Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Studio a recording“