Bazar hudební nástroje Hudební nástroje

Hudební fórum

Diskuze o všem, co souvisí s hudbou a hudebními nástroji.

Domácí hraní: kombo + mp3 do sluchátek

Lampy, tranzistory, technické problémy, ...

Domácí hraní: kombo + mp3 do sluchátek

Příspěvekod smAsh3 » 26.12.2011 22:34

Zdravím všechny! Potřeboval bych poradit, jsem v tomto směru amatér. :?

Jde nějak do jedněch sluchátek pustit dva signály - kytaru (zvuk z komba) a písničku (pc,mp3player,...) zároveň?
Podle mě by to mohlo jít tak, že zvukovku v pc propojit s kombem do konektoru Line In u komba, který tam mám a pak připojit sluchátka do konktoru Headphones u komba.
Zatím ještě nemám kabl a sluchátka tak si to nemůžu ověřit, ale jestli někdo tady ví zda by to tak šlo, či věděl by třeba i o jiném způsobu, budu moc rád za každou radu.

Ps.: Rodiče už to moje hraní štve. :D
smAsh3

Re: Domácí hraní

Příspěvekod Nero » 27.12.2011 11:58

smAsh3 píše:Podle mě by to mohlo jít tak, že zvukovku v pc propojit s kombem do konektoru Line In u komba, který tam mám a pak připojit sluchátka do konktoru Headphones u komba.

Ano, takhle by to mělo fungovat bez problémů, pokud je line-in stereo.
:: PRS Custom 24 :: Ibanez SZ 520FM [DiMarzio D-Sonic & Air Norton] :: Ibanez PF 20 :: Mesa Boogie F-50 Combo - na prodej ::
:: Hermida Zendrive :: Malekko Ekko 616 :: Dunlop Tortex Jazz H3 :: E-Bow Plus ::

Do not go where the path may lead. Go instead where there is no path and leave a trail.

PetrPeter 1975 - 2008
Nero
Site Admin

Věk: 21

Re: Domácí hraní: kombo + mp3 do sluchátek

Příspěvekod Bejk » 1.01.2012 20:36

A když nebude Line in stereo ale jen mono? To by se dalo vyřešit přepnutím přehrávače na PC ze stereo na mono nebo se pletu a chápu to nějak jinak?
Jestli jo, tak se omlouvám za debilitu :)
Akustika: Yamaha FG 700MS, Noname španěla
El. kytara: Epiphone Les Paul
Aparatura: VOX VT30
pak nějaký kabely, trsátka a spousta dalšího bordelu (whistle Clark Sweetone D, pár zobcovek...)
Bejk