Bazar hudební nástroje Hudební nástroje

Hudební fórum

Diskuze o všem, co souvisí s hudbou a hudebními nástroji.

Delay do 1000 Kč

Pedály, multiefekty, procesory, syntetizátory, ...

Delay do 1000 Kč

Příspěvekod lostleg » 17.10.2011 9:48

Čus, jakej delay by jste mi doporučili do 1000 Kč? Zaujaly mě ty Danelectra ae nemám s nima žádnou zkušenost.
lostleg

Re: Delay do 1000 Kč

Příspěvekod rotten77 » 17.10.2011 10:29

Když se podívám na e-shop (kytary.cz) a dám delay do 1000, tak mi vyjde:

DANELECTRO BLT Slap Echo echo (990,-)
DANELECTRO FAB Slap Echo echo (390,-)
DANELECTRO Fab 600ms Delay Delay (690,-)

První dva nejsou delay, ale echo. Z FAB Slap Echo jde udělat přidáním jedné součástky delay (vyzkoušeno, funguje vcelku dobře) - nejsem elektrikář, ale kdybys to chtěl zjistit, tak to zjistím od známého, který mi to tak upravoval.
Jedinou volbou se tak zdá Ten 600ms delay (pokud chceš nový)

Na bazaru je teď jeden starší DOD (http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=6 ... rder=datum) nebo se podívej na Aukro, je tam jeden Dinosaur (http://aukro.cz/digitalni-delay-dinosau ... 34046.html)

Za 1000 dobrej delay asi neseženeš, spíš by to chtělo našetřit aspoň tak 2000 nebo sledovat bazar a u případné nabídky si zjistit jak to hraje na YouTube.
rotten77

Příspěvekod Smrťokvítek » 17.10.2011 10:33

1000 je na delay málo pokud nechceš být zklamaný nebo nemáš hodně nízké nároky. Možná bys mohl něco sehnat na bazaru ale to by muselo být opravdu štěstí za tuhle cenu ikdyž nedávno tam bylo Dan-Echo od Danelectra za cca 1000.
(っ◕‿◕)っ :: (╯°□°)╯︵ ┻━┻ :: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Smrťokvítek
Moderátor

Příspěvekod Fořt » 17.10.2011 10:37

Ty mrňavý plastový Danelectra (FAB série a pak ta mini série) jsou dost fórový a odcházejí u nich footswitche.
Doporučil bych ti Behringer EM600 (je to modeler, kopie Line6, univerzální delay nabízející simulace analogových a páskových ech, multi tap a reverzní delaye). Bohužel, krabičky Behringer nějak zmizely z trhu, nikde je nemají na skladě.
Mrkni na toto: