Reproboxy na high gain metal

Lampy, tranzistory, technické problémy, ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
frytol
Příspěvky: 622
Registrován: 8.10.2008 16:24
Bydliště: Plzeň

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od frytol » 14.05.2018 7:16

soulflytriber píše:
13.05.2018 19:47
Tube Guru píše:
13.05.2018 19:04
O akustice lze těžko vést nějaké relevantní spory, neboť je v každém sále jiná :? .
Právě pokud je pokaždé jiná, nechápu ironické odpovědi. Ještě ke všemu, když to doopravdy může mít nějaký vliv. Sice se tu už napsalo, že to žádný vliv nemá, ale pořád nerozumím těm odpovědím. Je to snad hudební fórum, kde se má odpovídat na jakékoliv dotazy. Kdyby si člověk chtěl dělat srandu, myslím si, že půjde někam jinam. Černě to vidím, protože jsem málokdy viděl nějakou obrovskou radu, která by posloužila tazateli. Chtěl jsem původně napsat až na nějaké opravy, ale také jsem se dočetl proč dotyčný kupoval zesilovač, když s ním má problémy, takže to je opravdu taky rada nad zlato :D
Popravdě, myslíš si opravdu, že kolečka můžou mít vliv na zvuk kytarový bedny? Na ten zvuk, kterej řešíme s kapelou, naživo, v mixu? :D
To zachvíli budeme řešit, jestli mikrofon, kterej snímá zvuk repráků je na dostatečně kvalitním stojanu a jestli náhodou síto před reprákama nedělá víc fizzy zvuk.
Lidi, radši cvičme, je to stejně jen rukama.
mam tři kočky a tři kytary
...
last | facebook

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 14.05.2018 7:45

O tomhle něco vím. Je totiž samozřejmě rozdíl, je-li box na podlaze nebo třeba na židli. Tím "odzeměním" samozřejmě zmizí basy, pumpování. Ale jde jen o zážitek kytaristy před bednou. Do snímání se to nepromítne. Udělal jsem kdysi pokus s boxem 1960A a Shurkou 57. Nejdřív jsem si nahrál ukázka na podlaze a pak tu samou s boxem na židli. I když poslechově v reálu tam byl rozdíl značnej, mikrofon nic "nepoznal", nahrávky byly totožné. Samozřejmě, kdyby se přidaly i ambientní mikráky, rozdíl by se už projevil.
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
cherreda
Rádce
Příspěvky: 1715
Registrován: 7.12.2011 11:53

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od cherreda » 14.05.2018 9:34

Torste, nemluvilo se o situaci "s židlí/bez židle", ale o "s kolečky/bez koleček". :wink:

frytol píše:
14.05.2018 7:16
To zachvíli budeme řešit, jestli mikrofon, kterej snímá zvuk repráků je na dostatečně kvalitním stojanu...
Jo, no problema, tohle už jsem kdysi četl na Audiozone. :)
frytol píše:
14.05.2018 7:16
...a jestli náhodou síto před reprákama nedělá víc fizzy zvuk.
Na tohle téma doporučuju zkusit hledat sweetspot mikráku natěsno u "geniální" mřížky boxu Framus Cobra - no abych to neroztahoval - sundali jsme ji. :roll: :)
Kdo to nezkusil, neuvěří, jaké peklo se dělo. :) Ale podobná designová perla je naštěstí zřídkavý jev.

Obrázek

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 14.05.2018 9:37

plech před repráky - nejlepší výkonová brzda !!
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
Moleek
Příspěvky: 3573
Registrován: 8.03.2007 7:08
Bydliště: Prague / Bítovany

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Moleek » 14.05.2018 10:41

cherreda píše:
14.05.2018 9:34
Torste, nemluvilo se o situaci "s židlí/bez židle", ale o "s kolečky/bez koleček". :wink:
To je podobné... Rozdíl udělá asi hlavně to, jestli se to bude dotýkat země plochou (což u komba jde jen na boku, protože jinak má nožičky) nebo přes nějaké body (nožky, židle, kolečka). V prvním případě to nejspíš bude pocitově víc dunět, protože se lépe přenesou vibrace z bedny do podlahy... K čemu by to u kytary mohlo být dobré ovšem netuším
:Apollo LP junior::Molk telecaster::Dimavery Precision Bass::Cort AD810 NS::Bugera 6262::Molk custom box 412:
:Mapex Voyager(22",10",12",14",14")::Anatolian, Paiste, Zildjian a Amati činely::HW Mapex, Sonor::Vater 5A


http://bandzone.cz/fadetogrey
http://last.fm/user/Moleek

Uživatelský avatar
hyenik
Rádce
Příspěvky: 3149
Registrován: 22.11.2010 13:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od hyenik » 14.05.2018 10:51

Metal mosí hnětat!!!
Co na tom, že kytaře není rozumět ani samotné, dělá to dždždž a to je hlavní.
Většina "zvuku" je navíc jenom odporné syčení přehuleného gainu = to je METAL!!! ZLÖ!!!
Aspoń tak to vnímá kytarista, který v životě nic nenahrál, nesmíchal, nevystrčil frňák ze zkušebny nebo UG "koncertů", ale respektovat jeho "NAZOR" se musí, protože je demokracie a hádat se bude klidně s lidma z Clawfinger nebo samotným Andy Sneapem (proto tihle lidi přestali chodit např. na forum ultimate metal, což byl technologický leader v IR a obecně dělání tvrdých kytar).

Každý svého hnusu strůjce.

Uživatelský avatar
cherreda
Rádce
Příspěvky: 1715
Registrován: 7.12.2011 11:53

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od cherreda » 14.05.2018 11:04

:) Podobné možná, akorát, že rozdíl je mnohem markantnější a dokonce záleží na tuhosti židle - rozvrzaná lépe odpreparuje dunění, haha... :)
Hele, myslím, že každý ví (a kdo neví, ať si zkusí), že v malém klubu (zkušebně) může umístění na židli pomoct čitelnosti na podiu, obzvlášť když je box/kombo v koutě a nedejbože podium je dutá dřevěná bedna - ale něco tak vzhledově ponižujícího by pravý kytarový masér neměl vydejchat! ;)))
U okolečkovaných 4x12" boxů jsou obvykle gumové nožičky a všichni lepší výrobci umožňují snadné sundání koleček, majiteli stačí vyzkoušet.
Kdyby mu to bylo málo, může dát bednu na bok, proč ne, každému co se mu líbí.
Tohle téma "s kolečky/bez koleček" je fakt dobrý sitcom. 8)

Uživatelský avatar
Mahonny
Příspěvky: 49
Registrován: 16.08.2017 12:50
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Mahonny » 3.08.2018 14:43

Zdar, nemáte někdo přímou zkušenost s boxem ORANGE PPC 212 nejlépe přímo spolu s Peavey 5150/6505(plus)?
Pokukuji po nějakém 2x12 boxu s V30 a nechce se mi vyloženě šlápnout vedle, když už si ho pojedu nějak vyzkoušet. Dík
Peavey 6505+ (Engl Fireball, Marshall JCM900/4100, Peavey Classic 100/212)
Dean Guitars Thoroughbred series (Kramer Neptun)
Maxon OD808
Boss NS-2
TC Electronic PolyTune2

Uživatelský avatar
Demilich
Příspěvky: 3046
Registrován: 17.03.2007 12:28
Bandzone: www.bandzone.cz/fan/lich
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Demilich » 3.08.2018 15:13

No, provozoval jsem 6505+ na PPC412. To je maso.
Pak jsem 6505+ prodal a koupil zesilovač Orange OR15H a valil hard-rock a už ne metal. na jednom koncertu jsem hrál na bednu PPC 212 ale tu s otevřenými zády - open back. K mému údivu to oproti mé plnokrevné zavřené 412 nic moc nepostrádalo, na hard-rock. Myslím si tedy, že to pro tebe bude naprosto vpohodě. Tipuji, že 212 chceš z důvodu skladnosti a manipulace. Zvaž i ten open back, ten je o dost lehčí a unese to i jeden člověk sám. Hraje to suprově. Je to Orange :wink:
Kytary: B.C. Rich Warlock Pro X, Schecter Damien 7 (EMG-707TW), Fender Deluxe Roadhouse Stratocaster (MIM)
Fullstack: Carlsbro CS 100 TC (~1970), SoundCity 4x12'' (Fane, ~1970), Orange PPC 412 (~2003)
Hračky: Line6 Spider Jam, Earthquaker Devices - Acapulco Gold V2, Enormous Door - Scud, Starbuck Multipower VII, Behringer SF300, EHX Germanium Big Muff Pi, EHX Canyon, Vox 847A, EHX Small Stone, Doumbek (Meinl HE-3030 HandMade), Lexicon Alpha, Lexicon IONIX U82S, Zoom H4N, Shure SM57-LCE, kabeláž Hendrex

Moje kapela: Wall of bone - BandZone - BandCamp

Uživatelský avatar
Mahonny
Příspěvky: 49
Registrován: 16.08.2017 12:50
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Mahonny » 3.08.2018 15:46

Demilich píše:
3.08.2018 15:13
No, provozoval jsem 6505+ na PPC412. To je maso.
Pak jsem 6505+ prodal a koupil zesilovač Orange OR15H a valil hard-rock a už ne metal. na jednom koncertu jsem hrál na bednu PPC 212 ale tu s otevřenými zády - open back. K mému údivu to oproti mé plnokrevné zavřené 412 nic moc nepostrádalo, na hard-rock. Myslím si tedy, že to pro tebe bude naprosto vpohodě. Tipuji, že 212 chceš z důvodu skladnosti a manipulace. Zvaž i ten open back, ten je o dost lehčí a unese to i jeden člověk sám. Hraje to suprově. Je to Orange :wink:
Jo přesně jak píšeš, 212 chci z důvodu skladnosti, ... no v podstatě nebudu nalhávat, že i z finančního. Dík za reakci ! :wink:
Peavey 6505+ (Engl Fireball, Marshall JCM900/4100, Peavey Classic 100/212)
Dean Guitars Thoroughbred series (Kramer Neptun)
Maxon OD808
Boss NS-2
TC Electronic PolyTune2

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 4.08.2018 10:49

testoval jsem 6505 jak s origo továrním PV 412 tak se svým tehdejším 212 vertical V30. K nahlédnutí zde: http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-tes ... nt[4417]=1
S boxem Orange 212 ale zkušenost nemám.
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
Mahonny
Příspěvky: 49
Registrován: 16.08.2017 12:50
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Mahonny » 5.08.2018 21:53

torst píše:
4.08.2018 10:49
testoval jsem 6505 jak s origo továrním PV 412 tak se svým tehdejším 212 vertical V30. K nahlédnutí zde: http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-tes ... nt[4417]=1
S boxem Orange 212 ale zkušenost nemám.
Jj díky torste, to už mám přelouskaný 👍
Peavey 6505+ (Engl Fireball, Marshall JCM900/4100, Peavey Classic 100/212)
Dean Guitars Thoroughbred series (Kramer Neptun)
Maxon OD808
Boss NS-2
TC Electronic PolyTune2

Uživatelský avatar
innerself
Příspěvky: 683
Registrován: 20.04.2013 19:13

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od innerself » 6.08.2018 19:36

Torst: Já to taky v rychlosti teď prolítnul na telefonu a trošku v pár věcech nesouhlasim ale zároveň se chci i zeptat na pár věcí. Tak za prvé zmínění kerryho kinga a eq do A měl zepředu apce takže za podobnym účelem co dělá overdrive a kvůli víc středovýmu zvuku se to tam nedává. Další bych řek že 6505 bez a s overdriverem je úplně jak nebe a dudy. Bez OD je to hodně takový rozplizlý. Samozřejmě ne tolik jako mesa a to se dostávám k další věci. Já měl za to že první high gain byl soldano - mesa rectifier apak až 5150. Ale uznávám že až 5150 je opravdu plnohodnotnej high gain a nikdo předtim takhle ohromný zkreslení nedal. A teď konečně k otázce. V článku píšeš že si testoval box s Sheffieldama, ale už jsem tu jednou psal, že Peavey přešlo s výrobou do Číny bohužel i u 6505 řadou včetně všech boxů. A aby v tom nebyl takovej bordel tak na 6505 boxech změnili logo z toho nápisu v peavey uzavřenýho v oválu na ten větší bleskovej jak je i u obrázku v článku. Hrál jsi teda na tenhle typ boxu s logem nebo na ten starší?
Apce: Peavey 6505, Peavey JSX
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabička: Boss Ns-2
Kejtra: B.C. Rich Warlock (1995) (Seymour Duncan AHB-2 Metal)

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 7.08.2018 8:36

S tou historií-přiznám se, úplně to nastudovaný nemám, ale bral jsem to tak, že Halen byl pionýrem toho ´80 koveho metalu, první Floyd, higain zvuk a td. Že on byl ten, kdo to zpropagoval.
Kerry a áčkový EQ: Kvůli čemu jinému než kvůli přidání středů by ho zapojoval? Gain by přidal čistým boosterem, zkresení TS9kou. Ale EQ s středama je prostě kvůli středům. -Moje logika.
Dokopnutí drivem : Já tam opravdu žádnej rozdíl neslyšel, než ten nárůst zkreslení. Fakt jsem se poctivě snažil, vím jak umí OD rozezpívat moje 8mi kilo, ale u toho 6505 to bylo opravdu totéž, jako když přidáš Gain na samotný hlavě. Nemůžu si pomoct.
Box - naštěstí jsem si ho blejsknul na mobil :
stažený soubor.jpg
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
Demilich
Příspěvky: 3046
Registrován: 17.03.2007 12:28
Bandzone: www.bandzone.cz/fan/lich
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od Demilich » 7.08.2018 8:45

V té místnosti na fotce jste hráli na ty zesíky? To ta 6505 musela zabíjet a řezat uši jak laser :D
Kytary: B.C. Rich Warlock Pro X, Schecter Damien 7 (EMG-707TW), Fender Deluxe Roadhouse Stratocaster (MIM)
Fullstack: Carlsbro CS 100 TC (~1970), SoundCity 4x12'' (Fane, ~1970), Orange PPC 412 (~2003)
Hračky: Line6 Spider Jam, Earthquaker Devices - Acapulco Gold V2, Enormous Door - Scud, Starbuck Multipower VII, Behringer SF300, EHX Germanium Big Muff Pi, EHX Canyon, Vox 847A, EHX Small Stone, Doumbek (Meinl HE-3030 HandMade), Lexicon Alpha, Lexicon IONIX U82S, Zoom H4N, Shure SM57-LCE, kabeláž Hendrex

Moje kapela: Wall of bone - BandZone - BandCamp

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 7.08.2018 10:11

v té místnosti jsem jen fotil. Chtěl jsem tam i hrát, ale prázdná nevytlumená místnost-to nejde. Testoval jsem vedle v naší zkušebně, kde je obložení a bordel. Víc řezala ta 2x12 V30. PV basovala a duněla, pocitově moc výšek neměla.
http://torst.sweb.cz/6505.zip tady jsou ukázky, presety, nastavení, impulsy ...
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
innerself
Příspěvky: 683
Registrován: 20.04.2013 19:13

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od innerself » 7.08.2018 11:15

torst píše:
7.08.2018 8:36
Kerry a áčkový EQ: Kvůli čemu jinému než kvůli přidání středů by ho zapojoval? Gain by přidal čistým boosterem, zkresení TS9kou. Ale EQ s středama je prostě kvůli středům.
EQ před zkreslenim se klidně může chovat právě jako ts9 která neposiluje jenom signál ale hlavně posiluje středy okolo 723hz. To je to největší kouzlo proč se tyhle věci cpou před high gainy. Timhle člověk odstraní hlavně basy který lezou do zkreslení a vzniká tak víc tight zvuk. Samozřejmě ho můžeme ještě posílit ať se ho zkreslí větší množství a máme ultra gain. Ale každopádně to neudělá žádnej A charakter. Kdyby je ovšem měl zapojený ve smyčce, tak to je potom něco jinýho. Jinak já osobně taky používám eq místo overdriveru a to z důvodu že muj snímač už samotnej posílenej o středy už je a eq to nepatrně můžu doladit dle libosti a za druhý tam nejede signál přes diody takže to umí hrát samo o sobě čistě. Což tsko neumí. A k tomu obrázku to vypadá že už jsi měl box vyrobenej v Číně tzn. Uvnitř byly V30, teda jestli ses nekoukal dovnitř. Podle neoficiálních zdrojů je právě tohle to novější logo který začali prej používat až když přešli na V30.
Apce: Peavey 6505, Peavey JSX
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabička: Boss Ns-2
Kejtra: B.C. Rich Warlock (1995) (Seymour Duncan AHB-2 Metal)

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 7.08.2018 11:53

innerself: Ale v tom článku píšu, že jsem se dovnitř kouk. Byly tam Sheffieldy.
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Uživatelský avatar
innerself
Příspěvky: 683
Registrován: 20.04.2013 19:13

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od innerself » 7.08.2018 13:26

Jo sorry. Psal jsem že jsem to prolítnul z telefonu. A v tom případě je docela bordel v tom poznat co má Sheffieldy a co nemá. A alespoň se vyvrátila ta neověřená informace.
Apce: Peavey 6505, Peavey JSX
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabička: Boss Ns-2
Kejtra: B.C. Rich Warlock (1995) (Seymour Duncan AHB-2 Metal)

Uživatelský avatar
torst
Příspěvky: 2843
Registrován: 26.01.2010 14:19

Re: Reproboxy na high gain metal

Příspěvek od torst » 7.08.2018 14:57

bordel v tom je velkej. ten box je fakt popsanej deviantně.
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30

Odpovědět

Zpět na „Komba, zesilovače, reproboxy“