Příspěvek
od torst » 15.11.2018 8:18
Hyenik : video potěšilo, hlavně moment v 0:44, silně erotický náboj ! Teď už jen sestříhat, vložit záběry z dětství, fotku z předávání hudební ceny, nějakej ten záběr ze studia a sláva bude zaručená !!! :-E
"to se právě hluboce pleteš, zrovna na live je ten rozdíl zásadní (jak jsme probírali už tisíckrát), zásadní pro tebe, lidem je to u prd*ele." Jasně, o tom není sporu. Nakonec moje jediná motivace v posledních letech s minulou kapelou bylo to potěšení z ´echt lampového a Celestiono Vintage hi-gainu´mojí sestavičky. Ale přiznávám otevřeně - snobismu a sebeukájení bylo v tomto přístupu nejvíce. Jo, je to milé, když ti to za prrdelí správně ´prdí´, ale už to nějak nepotřebuju. A problém nejsou posluchači, jejich ignoranství (vyčítat to punkerum, kabátovcum a jejich buchtám?), ale celý ten řetězec PA, který tu Shurku 57 (nebo nověji Radar) často stejně patřičně zmatlá a z hlavních beden pak stejně slyšíš L6 POD, že ...
Kramer Pacer Imperial, Cherrystone headless, Jolana Diamant, Cort X-5, Ibanez RG550/570, SX FST57, Fokus SG, Westone LP Std., Fender Stratocaster Jim Root, Dimavery Jazz Bass, jumbo Cremona, efekty Behringer (OD100, OD300, HM300, GDI21, GI100), BOSS SD-2, DS-2, MD-2, Digitech DF-7, PDS 1550, Deathmetal, Korg PX1 Pandora, Tom Scholz X100, ZOOM G1on, 1010, 505, GM-200, Line6 POD2, Edge PM-4, Marshall DRP-1, MS-2, Ibanez GE-601, PL-5 Powerlead, volume pedál Proel, Tesla 50(JCM800 MOD), Vermona 212, Peavey Bandit 112, Laney GC30