Ivan píše: ↑9.07.2018 13:03
PreSonus Studio 1810 len tesne nad 10k...
Původní plán byl 8, ale klidně zainvestuju víc, když to bude dávat smysl.
Ivan píše: ↑9.07.2018 13:03
...možno snáď nie iba ten direct monitoring, ale to sa možno dá riešiť aj cez GUI?...
V pohodě, jde mi hlavně o přímý monitoring, kdy zvuk nejde přes PC, ale rovnou ven. Pokud se dá nastavit přes SW, není problém. Nebo pokud je hodně dobrá latence
Ivan píše: ↑9.07.2018 13:03
Neviem... K tej Scarrlet - nie som na prepočítavanie parametrov borec, nepochybujem ani o renomé tejto značky, ale uvádza sa tam pri mic. inpute "range" 50dB ?!

Ak sa má toto chápať ako maximáílny zisk pre mic vstup, tak aby si neskončil horšie ako s tým M-Audio, keď už pri max. 55dB u toho M-Audia ti to príde na pováženie... ale pripúšťam, že možno treba k tomu zohľadniť nejaký iný parameter, ktorý to koriguje, netuším.
Přiznám se, že tohle je asi jediná věc, která mě aktuálně přiklání k 1810.
Aktuálně je to tedy boj mezi
FOCUSRITE Scarlett 18i8 2nd Gen a
PreSonus Studio 1810
Omrknu i
Behringer UMC1820, hlavně kvůli ceně. Behringer mi nevadí, mám doma mix, měl jsme i MDX2600, jeho preampy jsem nahrával i v profi studiu, ... jen ta oblast zvukových karet mi k nim moc nesedí.
Ohledně těch Midas preampů - mám pocit, že v dnešní době má každá firma ve zvukovkách/mixech nějaké "legendární" preampy - ať už koupí značky nebo nějakým blábolem typu "legendary tehnology of ### preamps", takže tohle mě nechává klidným

Používá se to dnes všude, viz například Roland a jeho popis TR8 - "legendary sounds of TR-808 & TR-909".