Zdar.
V prvé řadě, neexistuje NEJ. Vhodné zapojení vždy závisí na tom, čeho chceš dosáhnout. To se týká hlavně umístění kompresoru.
Ale začnu po pořádku: nejčastější zapojení je nástroj -> aparát -> efektová smyčka s procesorem.
Ovšem v tomto případě bych vyšel z manuálu efektového procesoru a řídil se jím, tedy basa -> Guitar vstup G2, dále FX send zesilovače -> G2 Insert return RIGHT, G2 Insert send -> nástrojový vstup zesilovače, G2 Main Out RIGHT (klidně i LEFT) -> zesilovač FX return. Tímto výrobcem deklarovaným zapojením dosáhneš nejspíše nejoptimálnější funkčnosti procesoru.
A teď kompresor: dbx 160A se dá využít různými způsoby, ale pro basu bude nejjednodušší umístit jej na začátek řetězce. Tedy mezi basu a kytarový vstup procesoru. Pokud bys jej chtěl využít spíš "studiovým" způsobem jako sidechain apod., to už bys musel vědět proč to tak chceš, a zapojení by bylo složitější (použití vstupu Detect).