negativecreep píše:No ja si asi vyberu to co bude hrat lip,ale jeste tady je dalsi pohled, nebudou takovyhle krabice tak trochu plochy? nebude v nich vsechno jen takovy imaginarni, vim ze to slouzi jen k hrani ale neochudime nejak nase smysly,jako je to treba u MP3 oproti vinylu? je to na delsi tema, zase digitalizace hudby obchazi hudebni prumysl, coz si myslim ,ze je dobre ,nebo ne? kdy bylo snazsi prezentovat svoji kapelu? je to teda dost OT ale zacal s tim nero

Je jen otázka času, kdy se to technicky dožene na takovou úroveň, že nikoho o nic neochudíš. Druhé věc je opravdu to, nakolik se hudebníci nechávají u těhle věcí unášet - aneb je skutečně pravda, že to je horší/lepší než to, co tu bylo předtím? Nebo jen chci, aby to znělo lépe/hůře, a proto si to vnucuju?
Wohma: podle mě je relevantnější mluvit o studiových podmínkách. Přece jen naživo se ze zvuku hodně "ztratí" - posluchač nemůže vnímat dost přesně veškeré nuance, rozdíly se stírají.
Což v podstatě nahrává myšlence, že tyhle monstr-stroje budou vhodné pro live použití, kde se vyplatí mít vše v jednom a třeba lehce obětovat kvalitu zvuku (třeba jen o kousek, co slyší jen netopýři), a naopak ve studiu se zůstane u starých dobrých lampových aparátů, když máš bez problémů možnost každou věc zahrát na jinou kytaru, s jinými efekty a na jiný apec (mluvím o profících, co si to můžou dovolit)...
... aspoň do okamžiku, než rozdíl mezi digitálem a starou dobrou lampičkou zmizí zcela...
(ano, jsme trochu OT - vadí to hodně? případně bych to splitnul... nicméně si myslím, že tahle "filosofická" debata možná přinese něco víc, než jen rozebírání procesoru, který nikdo z nás osobně nepotkal...)