Dostal se mi do pracek
Bogner Lyndhurst.
Problém s kvalitou jsem nečekal a opravdu nenastal. Vlastně je to docela nudnej pedál, protože funkčnosti a zvuku není co vytknout.
Možnost nastavování poměru komprese od ničeho do limitace z něj dělá hodně unisex přístrojek, většina podlaháčů tímto nedisponuje, anebržto mají jen fixní Ratio a pak i jinak kvalitní kompresory nemusí být vhodné na cokoli. Skoro si myslím, že Lyndhurst by šel s dobrými výsledky použít i v insertu micpreampu při nahrávání (což jsem nezkusil, bo to nepotřebuju). Nastavuje se snadno a hraje dobře s el., aku i basou, v modu Flat nijak nemění zvuk. EQ mody Chime a Sparkle se třeba můžou někdy na něco hodit, budiž. V recenzích se často blábolí o "muzikálnosti"... no nevím, co to má být. Je to kvalitní kompresor, výrobce tvrdí "studiové kvality" (což je široký pojem), ale i kompresorem za 100 tis. můžu zvuk doprasit do naprostého "nemuzikálna", takže to bych za hlavní vlastnost nepovažoval. Věc se má tak, že Lyndhurst prostě dělá správně to, na co je určený. Vlastní šum je v normě. Vliv hipsterského trafa na zvuk si netroufám posuzovat.
Po mechanické stránce krabka působí moc pěkně.
Všude strašně vypichujou nějaké německé a japonské součástky... mně to naprosto nic neříká, ale jestli to má znamenat, že se na to úplně nevykašlali a není to komplet spájené malýma holkama v nějaké děravé blátivé hale u Mekongu, tak fajn...
Příjemné je, že efekt je v reálu menší, než působí na fotkách, měl jsem trochu obavu, že to bude cihloidní monstrum.
Finální verdikt: Když Lyndhurst koupíte kolem 5000 Kč, máte za velmi rozumnou cenu univerzální kompresor, se kterým se můžete spolehnout, že zvuk svého nástroje můžete opravdu vylepšit - pokud jste zvuk zhoršili, nechyboval kompresor, ale operátor. Za 7+ si připlácíte příběh, jak se potkal Reinhold s Rupertem a uklohnili malinké trafíčko pro lidi, kteří nějakou náhodou už slyšeli ikonicko-kultovní slovo Neve...