Jde se naučit hrát na keyboard bez učitele?

Klavíry, keyboardy, digitální piana, syntezátory, ...
Odpovědět
Pitrss
Kontaktovat uživatele:

Jde se naučit hrát na keyboard bez učitele?

Příspěvek od Pitrss »

Dobrý den mám dotaz zda jde se naučit hrát na keibort bez učitele. Pokud ano tak bych rád získal nějaké informace. Ke keibortu nemám vubec žádné zkušennosti, ale i přesto ji miluji muj bratránek na ní hrál ale přestal, přestalo mu to bavit. Hrál jsem kdysy na kytaru pul roku jsem naní hrál učitel řekl že jsem na to moc malý že mám malé prstíky na to tak mě poslal k jinému učitelovi a řekl at se vrátím tak za dva roky až budu trocha větší, na zob. flétnu na ní jsem hrál rok a půl. po ní jsem hrál na trubku a stále hraji. I když už 6 let nehraji na kytaru bez učitele tak jsem si ji vzal do rukou a vzal příručku na učení k hraní a stále se učím bolí mi pak prsty když mačkám struny na krku :D tak by mě zajímalo jestli to jde tak udělat i u keibortu.
Naposledy upravil(a) Nero dne 6.12.2011 17:01, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Opraven název
pavlii
Globální moderátor
Kontaktovat uživatele:

Re: Jde se naučit hrát na keibort bez učitele?

Příspěvek od pavlii »

A sakra :lol: čeština dostala nový rozměr (při vší úctě k honzik30).

Ano, jde to tak udělat i u keyboardu; se stejnými výslednými neduhy, jakými skončí samouk na kytaře například (ne zcela správný úhoz a technika hry jako taková).

P.

home recording: Cubase Pro 13+14, WaveLab Pro 12
Dynaudio BM6 + A500, Antelope Discrete 8 Pro SC
Pitrss
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pitrss »

A je na to i nějaký učitelský program?
Naposledy upravil(a) Pitrss dne 11.12.2011 18:05, celkem upraveno 1 x.
pavlii
Globální moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavlii »

No to asi ne - osobně si nedokážu představit, jak by měl fungovat. Ale možná někdo napíše víc.

P.

home recording: Cubase Pro 13+14, WaveLab Pro 12
Dynaudio BM6 + A500, Antelope Discrete 8 Pro SC
tienzl

jak se naučit na klávesy sám