Kéžby alespoň něco fungovalo tak jak má..

Dynamické, kondenzátorové, bezdrátové, ...
Odpovědět
Cavi

Kéžby alespoň něco fungovalo tak jak má..

Příspěvek od Cavi »

Ahoj. Předem se omlouvám, za možné chybné zařazení a název, pod kterým jsem sem svůj příspěvek upíchla.

Před asi 3mi dny mi byl konečně doručen balík, na který jsem dlouho čekala. Obsahoval:
http://kytary.cz/m-audio-fast-track/HN1 ... rettyPhoto
http://kytary.cz/akg-d-5/HN094011/
http://kytary.cz/pro-co-exm-5/HN096195/
Jsem začátečník a toto jsem brala za zlatou střední cestu, podle mě je to do začátku snad přiměřené vybavení.. nebo jsem si to teda alespoň myslela. Jenže..
Pustila jsem se do instalace cd "m-audio fast track", doinstalovala jsem.. pak jsem se pustila do instalace Pro Tools SE a po dokončení instalace jsem si bláhově myslela, jak všechno bude fungovat.
A teď taky ta věc s předmětem tohoto příspěvku, já prostě nevím v čem je problém a co je špatně, proto ani nevím jak tuhle problematiku pojmenovat. Všechno je zapojené, kontrolky svítí... Pro Tools SE nejde spustit, zvuk žádný, Audacity které jsem si pořídila taky něják nereaguje (i když už se alespoň milostivě narozdíl od Pro Tools SE spustí), co se týče skypu, na kterém jsem se to rozhodla vyzkoušet, tak taky nic nefunguje že... Opravdu už nevím co mám dělat, všechno jsem to už minimálně 5x přeinstalovala a nic. Můžete mi prosím někdo poradit? Začínám být fakt zoufalá, místo zpěvu můžu tak maximálně obdivovat vzhled mikrofonu...
emppu123

Re: Kéžby alespoň něco fungovalo tak jak má..

Příspěvek od emppu123 »

skus jiný nahrávací sw například cubase studio.Je možné že jak říkáš se ti nespustí pro tools tak je to zjevně chybný soubor v něm obsažený.Myslím že to není zvukovkou skus ty cubase studio.Snad ti to pomůže.HODNĚ ZDARU
feki
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od feki »

SW musí fungovat s touto zvukovkov bez problémů.