Multiefekt nebo krabky?

Pedály, multiefekty, procesory, ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
pupack
Příspěvky: 3142
Registrován: 24.03.2008 9:53
Bandzone: pupack
Bydliště: Ústí nad Labem / Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od pupack » 25.11.2011 14:08

nojo sem se nechal trochu unést, sorry. Mě už totiž ta obecná fráze delay zásadně do smyčky vytočila když už ji čtu po 100té :D Každopádně je třeba brát v potaz co dotyčný jmenoval za styly a jaký ma aparát :)
McKozias píše:
pupack píše: lol to řekni The Edge, Pink floyd, Pavlíček, a řady dalších co mají voxy a jiné vintage aparaty, které prostě smyčku nemají ;) To je zase takový mýtus který se tu neustále speciálně na tomhle foru chytil. Delay před kombem vůbec, ale vůbec nevadí. Důležité je akorát to aby nebyl před velikým "metalovým" debilním zkreslením, to je tak celé :) jinak není problém ho mít před aparátem.
Navíc můžeš kreslit ještě před delayem krabkou, čili máš delay beztak za zkreslením a to je pointa...
..podle mojich zkusenosti delay uuuplne jako posledni v retezci :wink:
asi hraju na to velke debilni metalove zkresleni, proste mi to tam delalo neplechu :)
proto jsem psal ze to je blbost pokud tahas zkresleni ze zesilovace, myslel jsem tim opravdu zkresleni

a jasne ze kdyz ty vintage aparaty smycku nemaji nikde jinde to prdnout nemuzou :D
"Everybody’s going to remember your songs, it’s just that nobody’s gonna be able to play them" - Bob Dylan talking to The Edge

Uživatelský avatar
McKozias
Příspěvky: 3775
Registrován: 28.12.2008 10:31
Bydliště: Ostrava/Brno/Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od McKozias » 25.11.2011 14:10

jo to jo, mel jsem pocit ze jsem v tematu zahlidl neco se smyckou..
ja jsem to taky dost blbe formuloval, mel jsem spise na mysli ze delay je lepsi cpat na konec retezce, pokud zatim neni vylozene nejaky zamer...drive jsem to neresil a porad se mi neco nezdalo a ja porad ne a ne prijit na to cim to je :D

Uživatelský avatar
hyenik
Rádce
Příspěvky: 4090
Registrován: 22.11.2010 13:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od hyenik » 25.11.2011 17:34

no a hlavne se solovym zvukem (a nemusi byt ani debilni metalove zkresleny) opravdu delay in front fungovat nebude. Nicmene to jde lehko vyzkouset, jestli pred prasi, tak ubrat gainu. Se spinavym cleanem nebo light crunchem to problem nebude. Tlustsi zvuk by mely mit analogove delaye (ale pisu mely). Pro me je totiz takovehle vyšívání s delayem trochu neuchopitelne (no offense).
Kdyz nebylo jeste tolik na vyber, tak lidi casto pouzivali tuhle levnou variantu (zpracovani je slusne)
http://arteceffects.eu/#/cz/products/ef ... SE-ADL/14/

PS: V kapele mame jeden kultovni stary EHX a ma prezdivku "šumový generátor".

Uživatelský avatar
bubucci
Příspěvky: 3021
Registrován: 28.02.2010 11:20
Bydliště: Val. Klobouky
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od bubucci » 25.11.2011 18:06

Ten Artec jsem měl a žádný problém. Dobrý zvuk a dobré zpracování. Mě pořád příjde zbytečné kvůli delayi tahat další 2 kabely :?

man
Příspěvky: 90
Registrován: 28.03.2011 21:59

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od man » 25.11.2011 18:16

Jednokanálové zesilovače které kreslí koncem se chovají trošku jinak než vícekanálové kde kreslí preamp. S delayem by tam neměl být problém ani na větším zkreslení. Samozřejmě zkreslení v rozsahu vintage jednokanálů, čili žádný hi-gain. Já když to JTM vytočím na plno tak se dostanu na úroveň zkreslení ZZ Top nebo ACDC. Ale na plno to ani nedávám. Dám to tak na půlku kde je zkreslení tak na úrovni Katapultu a když potřebuju tak to nakopnu TSkem nebo doplním kreslítkem od Marshallu GV-2. Obě ty krabičky řadím před delay. Takhle to funguje bezvadně a zvuk to neprasí. Jenom přemýšlím jestli mám koupit nějaký kvalitnější delay nebo reverb anebo se spokojit s tím DDL-10 od Ibanez, kterej tam zatím mám.
zesilovač: Marshall JTM-45, box: Marshall 1960 4x12 kombo: Marshall JCM800 4210
elektriky: Les Paul 1959 (Jurča), Gibson LP Standard 1995
akustiky: Martin D28 r.1985, Furch D34 , Alvaro 55
krabičky : Ibanez TS9, Marshall GV-2, Boss DD-3, Boss RV5, EHX Holy Grail

Na blbnutí: Epiphone LP Standard, multiefekt Boss GT8, mix Yamaha, bedna RCF-ART310A

Uživatelský avatar
McKozias
Příspěvky: 3775
Registrován: 28.12.2008 10:31
Bydliště: Ostrava/Brno/Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od McKozias » 25.11.2011 18:30

to je jedno jestli to kresli koncem nebo preampem, proste kdyz mas delay pred zkreslenim, tak ti aparat bude zkreslovat i ty ozveny, takze kdyz tam mas nastaveny vetsi binec tak je jedno kde vznika kdyz je za dýlejem (z hlediska toho praseni zvuku)

Amorph
Příspěvky: 285
Registrován: 18.07.2010 22:57

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Amorph » 25.11.2011 23:34

Zarazeni delaye/reverbu neni jedno, protoze zkresleni preampu zpravidla komprimuje signal. Takze kdyz do zkresleni posles puvodni signal zaroven s delayem, tak vysledek bude vetsi zkresleni a relativni potlaceni dry signalu. Cim vetsi zkresleni, tim vic. U reverbu plati to same. Zejmena proto se delay a reverb davaji do smycky, nebo mezi preamp a koncak. Ale pro mensi zkresleni to muze zase byt naopak zadouci, ze ty ozveny chyti zaroven nejakou dalsi spinavost a zivost a lip se spoji s dry signalem.

Uživatelský avatar
pupack
Příspěvky: 3142
Registrován: 24.03.2008 9:53
Bandzone: pupack
Bydliště: Ústí nad Labem / Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od pupack » 26.11.2011 0:11

záleží prostě na tom, co člověk hraje. Jasný že u pily nebudu mít delay před zkreslením. Kdo má aparát ala vox, fender či cokoliv s krásným zvukem, u vintage aparátů navíc bez smyčky, a využívá zvuku kytary ve smyslu, že je to pořád zvuk kytary, nemá s delayem před aparátem problém. Důkazem budiž desítky slavných kytaristů. Kdo bzučí a chrčí, ať si to cpe do smyčky a bzučí s ozvěnama :lol: . Jen bych nerad, aby se zavedlo rčení, že delay patří do smyčky, poněvadž to není pravda. Delay patří tam, kde ho situace vyžaduje a kde to zní dotyčnému dobře. konec offtopicu
"Everybody’s going to remember your songs, it’s just that nobody’s gonna be able to play them" - Bob Dylan talking to The Edge

Predator
Příspěvky: 702
Registrován: 21.03.2009 8:30

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Predator » 26.11.2011 10:09

Nie každý, kto používa vyššie skreslenie, bzučí a chrčí, niekto má za jeho pomoci urobený pekný spevavý tón ... :D A nad určitú úroveň skreslenia je skutočne nezmysel dávať delay pred skreslenie. Preto by som poprosil o argumentáciu vecnú, podloženú faktami, a nie emotívnu :D

Ja si dovolím použiť niečo z teórie signálov, ktorá hovorí, že ak mám sústavu lineárnu a nelineárnu a sú zaradené v kaskáde za sebou, záleží na poradí. Nelineárna sústava totiž vytvára n-násobky vyšších harmonických zo spektra, ktoré dostáva na vstup, a takisto n-násobky ich súčtových a rozdielových zložiek!!!!

Lineárna sústava (takmer) je napríklad delay, kde nijaké násobky harmonických v podstate takmer nevznikajú, nelineárna sústava je každé skreslenie. Z toho potom jasne vyplýva, že ak počítame s konfiguráciou delay -> skreslenie, na tom skreslení vzniká celé kvantum nielen rozdielových a súčtových zložiek jednotlivých tónov, ale taktiež aj diferenčné zložky medzi priamym signálom a "odrazmi". Ľudovo povedané, vzniká "bordel", a iba pomerne nízka úroveň skreslenia vie situáciu zachrániť.

Pri opačnom poradí, teda skreslenie -> delay, je v podstate jedno, aké je skreslenie silné, delay iba čisto opakuje to, čo dostane na vstup, a žiaden intermodulačný bordel vzniknutý skresľovaním zmesi priameho a oneskoreného signálu nevzniká.
Klávesák Lucie & Wanastovi Wjecy Revival SK.
Vybavenie -
Kurzweil PC3LE7 Limited Edition + handmade Rudess style rotating stand :)

Uživatelský avatar
pupack
Příspěvky: 3142
Registrován: 24.03.2008 9:53
Bandzone: pupack
Bydliště: Ústí nad Labem / Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od pupack » 26.11.2011 12:10

Predator - že čo ti na mojej vete
Jen bych nerad, aby se zavedlo rčení, že delay patří do smyčky, poněvadž to není pravda. Delay patří tam, kde ho situace vyžaduje a kde to zní dotyčnému dobře. konec offtopicu
nie jasné? ... zcela jasne argumentujem tým, že delay si kazdy moze dat kam iba chce, ze je to o zvuku. čiže je to vecna argumentacia a abysom to podlozil faktami - čo taký G.Moore ? jeden z najkrasich spevnych tonov čo poznam ;) a ano, s delayom pred aparatom (sdd 3000) však vela legendarnych delay jednotiek (korgy a3, sdd2000/3000, tc2290, memoryman atd) sluzila aj ako skvely preamp...je to skor o prstoch..tlačit spevny ton vela zkreslenym je hlupost.. čo taký brian may, pink floyd, u2 a všeci ostatný s vintage aparatom..
Ako som pisal hore, je to vec vkusu, len nechcem aby platilo, ze delay patri do slucky, to je nezmysel. Uz len z toho dovodu, ze mraky aparatov (a vybornych) jednoducho slucku nemaji ;)
ale dost uz offtopicu..
"Everybody’s going to remember your songs, it’s just that nobody’s gonna be able to play them" - Bob Dylan talking to The Edge

Uživatelský avatar
Cybermuff
Odborník
Příspěvky: 764
Registrován: 16.08.2008 22:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Cybermuff » 5.12.2011 11:43

pupack píše:Delay před kombem vůbec, ale vůbec nevadí. Důležité je akorát to aby nebyl před velikým "metalovým" debilním zkreslením, který beztak se zvukem kytary už nemá nic společného, to je tak celé :) jinak není problém ho mít před aparátem....................čo taký G.Moore ? jeden z najkrasich spevnych tonov čo poznam a ano, s delayom pred aparatom (sdd 3000)
Hele, musím se trochu ozvat - ono to zapojování rackových efektů k jednokanálům, jako měl třeba Gary v osmdesátých letech je trochu složitější. Taky patřím k těm starším kusům, kteří sebou tahali 2 a více Marshallů, krmili je krabicema, ale ty dva Maršály nejely oba do beden. První jede do zátěže, z toho jdeš linkou do zmíněnýho delaye a třeba dalších krabic, z toho do druhýho mršála a pak do bedny. Takhle to používala celá plejáda kytaristů, nešlo to jinak. U delaye máš totiž problém, že hlasitost opakování je obvykle podstatně nižší, než původního tónu. Takže bys měl hlavní tón krásně zazpívanej, k tomu se ti po na dlouhým pomalým sóle ozve skoro čistý tón se zpožděním třeba 760 ms... To je na draka. V některých případech samozřejmě použiješ delay před aparátem, ale zmíněný Gary používal právě jednoho mršála jako veliký zkreslovadlo.
Jelikož jsem s tímhle cirkusovým vybavením taky kdysi jezdil (jako každej pořádnej sólák;-), tak jenom pár dodatků z praxe: náročný na precizní kabeláž a kontrolu při zapojení, náročný na stěhování, vynikající na zvuk, nesmírně náročné na výběr toho prvního zesilovače (Gary měl původně basového marshalla z bazaru přetřenýho štětkou z růžové na černo, já měl JMP z roku 1973), protože zdaleka ne každej zesilovač hraje v tomhle režimu dostatečně dobře. Velký jednokanálový marshall je nejlepší krabka, ale holt trochu těžká.
A jestli krabky nebo mulťák? To je právě o tom, co jsem psal. Tenhle zvuk 2-3 Marshallů (+krabky před nima a mezi nima) těžko přebiješ, mulťákem už vůbec. Ale je naprosto nereálný tuhle elektrárnu sebou tahat na hraní do malýho klubu za malý/žádný honorář a bez bedňáků. V tu chvíli si radši vezmu svoji HD500 a budu dělat, že jsem spokojenej (záda určitě).
Obrázek

Uživatelský avatar
pupack
Příspěvky: 3142
Registrován: 24.03.2008 9:53
Bandzone: pupack
Bydliště: Ústí nad Labem / Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od pupack » 5.12.2011 14:56

Slavku,

tak určitě, nejsem znalec na Garyho sound, uvedl jsem ho jako příklad. Kazdopadne i kdyz jeho vynechám, pořád platí, že delay patří tam, kde mi to zvukově vyhovuje. Je rozdíl mezi tím hrát jednotlivé tóny, je rozdíl mezi tím hrát delay riff, či hrát s delayem akordově, do každé situace se to hodí jinak. Někde je holt potřeba mít delay ve smyčce (hodně nakreslená sóla tak znějí určite lépe) někde je to zase naopak a delay může fungovat i jako fajn boost (SDD3000, A3) atd atd.
Jen se bráním tomu, aby se vzalo jako zažité pravidlo "delay patří do smyčky" protože to tak není :) a takováto pravidla pak berou nováčci či kdokoliv jako daná a zbytečně je to může omezovat. Prostě delay patří tam, kde mi zní dobře :) to je celá pointa toho co sem tu řešil.
"Everybody’s going to remember your songs, it’s just that nobody’s gonna be able to play them" - Bob Dylan talking to The Edge

Uživatelský avatar
Cybermuff
Odborník
Příspěvky: 764
Registrován: 16.08.2008 22:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Cybermuff » 5.12.2011 17:06

pupack píše:...potřeba mít delay ve smyčce (hodně nakreslená sóla tak znějí určite lépe) někde je to zase naopak a delay může fungovat i jako fajn boost (SDD3000, A3) atd atd..
Jasně, před/za... v tom si určitě budeme rozumět. Šlo mi třeba právě o sóla - před vytavenou lampou není s delayem ten problém, jestli to je lépe nebo hůře, ale v tom, že echovaný signál má menší hlasitost. Tudíž bude mít echovaný zvuk menší zkreslení, druhý odraz bude ještě čistější, třetí skoro úplně čistý... Zní to dost blbě (tedy neznám nikoho, kdo by to konceptuálně takto používal, ale třeba z toho někdo bude mít záměr). Tak aby v tom pak neměl někdo zmatek. Samo, že pro každou aplikaci je vhodné jiné zapojení...
Obrázek

man
Příspěvky: 90
Registrován: 28.03.2011 21:59

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od man » 5.12.2011 18:36

Pokud vím tak Gary Moore použival na podiové hraní svůj pedalboard vždycky . Měl v něm několik delayů a několik reverbů a pokud hrál na jednokanál tak je řadil před zesilovač ( a nijak s nima nešetřil). Na světovým turné 2010 hrál na klasickou čtyrdíru (Marshall 1959) ze které jel přímo do bedny(ne do zátěže) a mikrofonem do PA a všechny tyhle efekty pouštěl do zesilovače. Neměl sice Marshall vytočenej na plno ale jen do lehkého zkreslení a používal hodně kreslící krabky, případně a nakopávátka. Takhle hrál ale už hezkejch pár let. Už na Blues alive použival Soldano jen na čistej zvuk a kreslil krabkama.
A jeho tón byl vždycky pevnej a jasnej. O nějakým prasení nemůže být řeč. A když nakopnete do půlky vytavenou čtyřdíru pořádným nakopávadlem tak z toho leze slušný zkreslení (viz jeho nahrávky), žádnej lehkej crunch.
zesilovač: Marshall JTM-45, box: Marshall 1960 4x12 kombo: Marshall JCM800 4210
elektriky: Les Paul 1959 (Jurča), Gibson LP Standard 1995
akustiky: Martin D28 r.1985, Furch D34 , Alvaro 55
krabičky : Ibanez TS9, Marshall GV-2, Boss DD-3, Boss RV5, EHX Holy Grail

Na blbnutí: Epiphone LP Standard, multiefekt Boss GT8, mix Yamaha, bedna RCF-ART310A

Uživatelský avatar
grock
Příspěvky: 1209
Registrován: 25.04.2011 15:30

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od grock » 5.12.2011 19:35

man píše:Pokud vím tak Gary Moore použival na podiové hraní svůj pedalboard vždycky . Měl v něm několik delayů a několik reverbů a pokud hrál na jednokanál tak je řadil před zesilovač ( a nijak s nima nešetřil). Na světovým turné 2010 hrál na klasickou čtyrdíru (Marshall 1959) ze které jel přímo do bedny(ne do zátěže) a mikrofonem do PA a všechny tyhle efekty pouštěl do zesilovače. Neměl sice Marshall vytočenej na plno ale jen do lehkého zkreslení a používal hodně kreslící krabky, případně a nakopávátka. Takhle hrál ale už hezkejch pár let. Už na Blues alive použival Soldano jen na čistej zvuk a kreslil krabkama.
A jeho tón byl vždycky pevnej a jasnej. O nějakým prasení nemůže být řeč. A když nakopnete do půlky vytavenou čtyřdíru pořádným nakopávadlem tak z toho leze slušný zkreslení (viz jeho nahrávky), žádnej lehkej crunch.
ANO! Když se zkresluje krabičkou, dá se za ní delay a pošle se to do zesíku vybuzeného na crunch, je to OK. Jen jsem si nevšiml,že by tady NĚKDO NĚKDY TVRDIL , že to nefunguje! Je to naopak ten nejlehčí způsob,jak dostat nejlevněji (s nejmenší námahou a bez problémů s hlasitostí) kultivovaný zkreslený sound...
Pořád nevím, zda svět řídí chytří lidé a dělají si z nás legraci a nebo blbci a myslí to vážně.

Uživatelský avatar
Cybermuff
Odborník
Příspěvky: 764
Registrován: 16.08.2008 22:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Cybermuff » 5.12.2011 21:43

man píše:Pokud vím tak Gary Moore použival na podiové hraní svůj pedalboard vždycky . Měl v něm několik delayů a několik reverbů a pokud hrál na jednokanál tak je řadil před zesilovač ( a nijak s nima nešetřil).
Hele Man, Pupack zmínil Garyho éru v období Korga SDE3000 - a to je hezky dávno. To je podstatně dřív, než používal Soldano na live akcích. Jeho černej Marshall už pak zůstával doma, protože ho byla škoda.
My se bavíme o éře, kdy jeho rack vzadu vypadal takhle:
Obrázek
Jasně, že na forbíně měl pedalboard, ale to přece nevylučuje racka vzadu. Notabene měl v tom pedalboardu ovládání echa v racku...
Ten zvuk byl tehdy IMHO podstatně lepší, než v bluesový éře, koneckonců není to až tak dávno, co jsem na něm v Anglii byl... Ten zvuk už nebyl z jedný hlavy takovej, jako kdysi...
Ta jeho tehdejší "zkreslovací krabička" vypadala takhle:
Obrázek
Tedy Marshall Superbass přetřenej z fialový na černou. A pak to hrálo takhle:

Sepsal jsem kdysi takový povídání o jeho aparátech, takže pokud bys nechtěl zůstat o obecnýho "měl v něm několik delayů a několik reverbů", tak se jukni na tenhle článeček. Zdaleka to není kompletní, ale ta pozdější éra už pro mne není tak zvukově zajímavá. jestli to z main zesilovače pereš ještě i do bedny, nebo jen do zátěže není problém. To je jen o tom, jak velký rámus to může být. My jsme tehdy strašně řešili napodobení těch zvuků jako měl třeba i Vivian Campbell a další - ten postup, jak jsem popsal, ti umožní aby to hrálo skvěle i při únosné hlasitosti pro zvukaře - navíc s výhodou efektování a dalších úprav. Jenom jedna poznámka: kdo na takhle udělaný zvuk (80% zkreslení v Marshallu "bez zkreslení") nehrál, neví, o co přišel. Kdo ano, stýská si. A kdo je pořádně zarputilej, tak se k němu vrátí, jako třeba Dodo.
Obrázek

man
Příspěvky: 90
Registrován: 28.03.2011 21:59

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od man » 6.12.2011 18:42

Cybermuff:
Tvůj článeček jsem četl už dávno a skládám ti pochvalu za tu práci. Bral jsem z něj inspiraci. Pídil jsem se ale ještě i dál a snažil se zmapovat Garyho sytém tvorby zvuku od Still got the blues po současnost, potože jeho sound je pro mé ucho jeden z nejlahodnějších. Takže nemluvím obecně, mohl bych tady vyjmenovat konkrétní typy krabiček co používal, ale o tom tohle vlákno není. Jen jsem chtěl říct , že delay se může řadit před jednokanál i když se z něj bere část zkreslení aniž by to zvuk znehodnotilo.

Grock:
Jen jsem to chtěl upřesnit a přispět svojí vlastní zkušeností a výsledkem mého pátrání. Sám používám lampový jednokanál a krabičky před ním. Ale psalo se tu že delay se dá použít před apec jen na čistý zvuk nebo lehký crunch. Ale když lehký crunch nakopnete krabkou (se staženým gainem a volume naplno) tak se z něj stane slušný zkreslení který se tvoří v zesilovači a ani tak tomu ten delay nevadí. Dá se to ještě dokrmit a dobarvit kreslící krabkou před delayem a pak z toho máte dost silný gain, který si ale zachová výhody lampového zesilovače a přitom se to dá doladit, echem , delayem, chorusem apod. Takhle nějak to Gary používal v bluesové éře a podobně to používám i já. Ona totiž asi jiná cesta ani není.
zesilovač: Marshall JTM-45, box: Marshall 1960 4x12 kombo: Marshall JCM800 4210
elektriky: Les Paul 1959 (Jurča), Gibson LP Standard 1995
akustiky: Martin D28 r.1985, Furch D34 , Alvaro 55
krabičky : Ibanez TS9, Marshall GV-2, Boss DD-3, Boss RV5, EHX Holy Grail

Na blbnutí: Epiphone LP Standard, multiefekt Boss GT8, mix Yamaha, bedna RCF-ART310A

Uživatelský avatar
Kimi
Příspěvky: 63
Registrován: 29.12.2008 21:48

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od Kimi » 3.07.2012 12:03

lidi! prosím o radu! četl jsem tu, že říkáte, že Line6 M13 je nejlepší multiefekt...fakt?
mám vzít Line6 nebo TC Electronic...Potřebuju všestraný multiefekt s přehledným (pokud možno) ovládáním a použitelným zkreslením...
http://kytary.cz/line-6-m13-stompbox/HN101739/
nebo
http://kytary.cz/t-c-electronic-nova-sy ... rettyPhoto

Dík moc....všichni
Kytary: Schecter Hellraiser V-1, akustika BaCH, Harley Benton stratocaster
Kombo: Line6 microspider, Peavey Valveking 212
Efekty: Beta aivin overdrive
Trsátka: Dunlop ultex 2.0

kaminek
Nový uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 23.04.2020 5:56

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od kaminek » 27.04.2020 16:15

Ahoj lidi. Chtěl bych oživit toto téma. Doba pokročila a s ní i nám dostupná technika k našim aparátům. Dříve jsem byl zastáncem názoru že krabky jsou kvalitou zvuků nenahraditelné ve srovnání s multiefekty. Ale jak si vedou multiefekty v tomto srovnání v dnešní době? Já sám teď pokoukávám po mulťáku BOSS me 80. Máte někdo zkušenost se srovnáním s jeho krabičkovými předlohami? Popřípadě zkušenosti s BOSS me 80?

Uživatelský avatar
rotten77
Moderátor
Příspěvky: 2564
Registrován: 8.03.2007 7:13
Skype: rotten77_cz
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiefekt nebo krabky?

Příspěvek od rotten77 » 27.04.2020 17:13

Situace je pořád stejná. Jsou dobré i špatné krabičky a jsou dobré i špatné multiefekty.

Boss ME-80 je z roku 2014, to určitě neber jako multiefekt "z dnešní doby"...

Odpovědět

Zpět na „Kytarové efekty“