Taky už ho mám nějaký ten týden

Nazval bych to "Miniaturizace all-in-one, ale ještě stále profi řešení"
Hraju aktivně 35 let no a jediný co můžu říct, že je to nejlepší kytarový all-in-one řešení co jsem kdy měl, hrál, zkoušel.. Za mě lepší než dánské Quattro, všechny ty polomulťáčky od EHX, Tech21 ty miniverze i klasické Liverpool apod analogové preampy a efekty. Jasně, že není lepší než vybrané standalone profesionální krabičky na velkém pedalboardu, ale bavíme se o all-in-one miniaturizovaném řešení. Pochopitelně že Cerberus je i zvukově i pocitově při hraní lepší než veškeré digitální multiefekty - i ty nejdražší - a to z úplně stejného principu, jako proč má na podiu lepší zvuk akustické křídlo nebo třeba živá trubka než jejich "špičkové" digitální imitace třeba v Kronosu nebo jiných špičkových digital workstationech...
Jedu kytary do Cerberusu, z něj po preampech do Palmer One lampové 1W hlavy, ke které jako jedné z mála nemusí být reprobox a přitom je zapojená jako klasický, byť jen základní, ale kompletní lampový preamp+konec, z ní ze simulated speaker outu zpět do FX sekce vstupu Cerberusu a z něj už normálně out bez speaker simulace do PA, resp nejprve přes aktivní stage monitor, který mi supluje kombo. Mám Nova KD12, ale doporučuji i Dynacord 12 nebo jiné profi ale malé a lehké monitory, nedoporučuji plastové hračky typu dB, RCF, Mackie a podobné krámy, ty se možná hodí ke kytarám Squier nebo Bach a digitálním mršidlám, ale ne pokud si chcete skutečně "zahrát", a zvláště na velkém podiu, přes array PA systémy atd.
No jde to i bez toho Palmeru, alespoň na malé akce typu svatba apod. Stačí zapnout SpeakerSim a použít druhý output na Cerberusu a jedete direct to mix. Co jsem zíral, přes zdarma software jde Cerberus nejen že detailně nastavovat (a uložit, třídit presety) přes USB, ale jde tím softem i aplikovat a měnit různé i vlastní IR kabinet simulace! Nahrál jsem jich hafo a jak už zde někdo uváděl - většina z nich přebuzuje vstup, jsou moc nahlas, asi pro nějaký jiný preamp s mizerným zdvihem input gainu

Nakonec je na koncertech přes PA arraye asi nejlepší IR simulace Fender ProJunior cca ze střední vzdálenosti nasnímaná. Alespoň pro US Fendery telecí i straty

Ale super použitelná je i jedna z firemních Nux co jsou přímo k dispozici po instalaci editoru. V každém případě ta implicitně nahraná je totálně nepoužitelná, chudáci zvukaři i muzikanti, kdo si to tam nechají a pustí to na koncertě do PA
Jelikož se mi to zamlouvá daleko víc než Kemper a Line6 (Helix) digi systémy, tak i kdyby ten Cerberus stál 25 tis, stejně bych si ho koupil, potřebuju často minimalizovat stage výbavu, což sice jde i s digital multiefektem, ale za jakou cenu že... Zvuk z prdele, pocit ze hry taky, v mixu kapely kde je více akustických a analogových zdrojů taky digitál sound zrovna nic extra nepřinese, spíše to potopí i celek mnohdy. Nemám pocit když jdu s Cerberusem + tou hlavičkou Palmer One, že bych byl já, nebo i muzikanti na podiu a posluchači před podiem jakkoliv i jen malinko ošizeni, než když jdu s 15kg pedalboardem + 25kg celolampou.. Navíc z toho stage monitoru už slyším vlastně zvuk totožný s tím, co leze ven z PA zepředu.
Po dlouhý dlouhý době zase nějaká dobrá věc na trhu!
Radím nebrat ten Mooer Truck ani Red ani Black - sice vypadaj podobně komplexně, ale nemaj smyčku pro lampovou hlavu ani vypínatelné IR simulace ani booster, který na sola je snad naprostá nutnost ne. Ani GroundLift, což je zase nutnost pro zvukaře, pokud není dobře odfiltrovaná síť na podiu nebo se z ní tahaj nedejbože i světla..