Příspěvek
od torst » 23.12.2019 22:23
Souhlas s Innerem. Malé sály z pódia a je to nejlepší.
Tube Guru to trochu přehnal. V 70-80´tých se PA normálně používalo i na tancovačkách. Vím to od matadora téhle scény, z mnoha podrobných mailů.
Udělal jsem teď večer malej test. Zapojil jsem řetězec drivů. Nejlepší je ten PM-4 Edge Polymetal, cz box z 90´tých. Má ten krásnej ostřejší středovější zvuk. A zabte mě - totéž udělám na Behr OD300. Prostě takovej ten styl SD-1. Jackhammerovi se částečně omlouvám, udělám na něm téměř totéž, ale přeci jen, ty průraznější středy přeci jen lehounce chybí. Ještě víc se liší BOSS Dualoverdrive. Lead kanál má víc basů a staženější middle. No a Crunch kanál ještě víc. Slyšitelně basovější a méně středů. (Možná podobné Mojomojo?). Na 1. poslech líbivé, ampové, ale v kapele neproleze. (Kerry K. ví, proč nastavuje eq do A ... :-F). Pak jsem si zasimuloval s Digi DF-7. TS-9, pokud se dá té nápodobě věřit, je až moc nosový, chybí mu ostřejší výšky, zvýrazněné jsou nižší středy. A je hodně čistý, musím dát Drive podstatně víc než u jiných OD. No a RAT, to už je spíš distortion, pěknej na zpěvná sóla, ale s klasickým OD to moc společného nemá. Ten Behroš je fakt pecka, to mi nikdo nevymluví. S těma knobama Drive a Color udělám skoro všechno, přitom jasně, průrazně.
P.S.: Ještě zajímavost. Ten JH-1 umí i clean. Když dáš gain na nulu a dorovnáš hlasitost, je to v podstatě clean booster, jako LPB-1. kdysi jsem toužil po škatuli, která umí od úplného clean přes jemnou saturaci po overdrive. Tak tohle je ona.
Kdybych to ale měl říci natvrdo, ona už v současnosti skoro žádná literatura není, i když vychází spousta knížek. Jestli je to ale literatura, to bych nerad posuzoval. Říkám si, jestli ji vidím já špatně, nebo ji oni píšou špatně? (Arnošt Liehm, publicista, LN 2017)