
Noise gate bych dal na začátek řetězce, volume dle zamýšleného účelu použití buď na začátek, nebo na konec. Pozor na wah, zda schroustne bufferovaný signál, jinak by musel být hned první.
Jde. Já krmím fuzzem overdrive.torst píše:zkreslovače bych řadil od slabšího zkreslení k silnějšímu. overdrivem můžeš krmit distortion, opačně to nejde.
Taky to občas mívám poskládané směrem od "silnějšího" ke "slabšímu" (tj. DS >> OD) - agresivnější distortion se pak trochu líp zahustí a tónově vyhladí, je to radost kombinovat na sóla i při nastaveném nižším gainu na obou.Hendrek píše:Jde. Já krmím fuzzem overdrive.torst píše:zkreslovače bych řadil od slabšího zkreslení k silnějšímu. overdrivem můžeš krmit distortion, opačně to nejde.
tak jsem to vyzkoušel: ladička, wah, fuzz do komba // send -- phaser,flanger,chorus,delay --return, (zatím jsem do toho nemíchal noise gate a volume pedal). Největší problém ve smyčce dělal delay, který byl nevýrazný a navíc kradl signál (a to i když jsem FX mix dal na 10). To mě docela překvapilo, protože většinou se delay doporučuje dávat nakonec.Triobeat píše:Dík, vyzkouším.....
A co používáš za delay a phaser?Triobeat píše:Největší problém ve smyčce dělal delay, který byl nevýrazný a navíc kradl signál (a to i když jsem FX mix dal na 10). To mě docela překvapilo, protože většinou se delay doporučuje dávat nakonec.
Já ho pak hodil za fuzz a ejhle, šlape to jak má. Ještě asi stejný případ bude s phaserem, který taky vyhodím ze smyčky a zkusím ho dát za delay... jinak flanger a chorus se mi v té smyčce zdá OK.