Příspěvek
od Jesper Strömblad » 15.04.2007 21:00
samozřejmě, že za zkreslením to kváká líp, hafo lidí to dělá takhle, pač buďto nemaj smyčku a nebo sou líný tahat o drát (rozuměj kabel) navíc.
Kupodivu, když už sme na to narazili, je že hafo procesorů (a i slušnejch) taky neni schopno routovat kvákadlo za zkreslení...
.. já sem osobně ještě nedospěl do fáze, kdy bych ho používal - resp. sem línej si ho koupit..
.. ale je to to samý, jako hafo lidí zapojuje něco, něco, pak delay a nakonec reverb... já měl kdysi zapojenej delay před zkreslením a taky to dělalo co se od toho v týhle kombinaci očekávalo
.. prostě: člověk musí vědít, co od toho chce, těm krabičkám je jedno, jak jdou za sebou, ale pořadí se podepisuje na konečným zvuku
když už sme u toho.. zkuste někdy dát hned za kytaru flanger na asi 25% poměr efektu v signálu, možná trochu okolo, tak nějak středně dlouhou a středně hlubokou vlnu a pak za to zapojte zbytek, jak to máte běžně - dá se s tim celkem zajmavě obzvláštnit zvuk....
IN FLAMES
Ceremonial Oath, Dimension Zero, Hammerfall, Sinergy, Poltergeist