
TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Pravidla fóra
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Právě že to Tsko by ti umělo udělat trochu něco na způsob toho engla. Ale dost lidí láká právě taková ta širokost zvuku co 6505 má, zatímco Engl má dost sevřenej (tight) zvuk no. Jinak když hraješ metal tak to má bejt bordel ne?
Jo a u englu byla hádám rezerva gainu taky podobná jak u peavey.

Naposledy upravil(a) innerself dne 24.04.2019 14:54, celkem upraveno 1 x.
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
- Michnov
- Příspěvky: 198
- Registrován: 21.01.2017 17:06
- Bydliště: Vážany nad Litavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Bordel dělám dostatečnej já, není potřeba, aby mi tam zesák dodával další
.
Rezerva byla dost a myslím, že jsem byl taky na trojce...ale už je to let...

Rezerva byla dost a myslím, že jsem byl taky na trojce...ale už je to let...
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Engly by měly bejt co se týče rezervy na tom podobně jako high gainy od peavey, teda prej až na fireball. Ten má prej rezervu takovou, že tam ani crunch nejde
Já i když používám peavey s gainem za půlkou, tak i tam je dost rezervy i na prase jako já, ale zajímaly mě i jiný modely a značky, co by byly silou na tom podobně. Je fakt, že je dost důležitej i charakter, ale pokud bych si měl vybrat lepší charakter s malym gainem nebo dostatek gainu s horšim charakterem, tak si vyberu radši horší charakter ale hlavně že by to bylo zlý a chrčivý. Nic pro buzny 


Naposledy upravil(a) innerself dne 1.12.2019 22:49, celkem upraveno 1 x.
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
- bubucci
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 28.02.2010 11:20
- Bydliště: Val. Klobouky
- Kontaktovat uživatele:
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
A proč tě vlastně zajímají apráty, které mají 3 pr*ele zkreslení ? Chceš si nějaký kupovat nebo si (nám) chceš jenom dokázat, že Peavey je vlastně nejlepší ?


Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Když někdy hrajeme underground akce tak si půjčujeme i komplet aparáty. Takže jezdim jenom s kytarou jednim adaptérem a maximálně noise gatem s třema kabelama. A třeba s Rockwellem se mi stalo jednou na akci, že to prostě nedalo zkreslení co bych potřeboval ani na max a ještě k tomu i s hroznym charakterem, tak jsem se tenkrát proklínal, že jsem si nevzal svojí hlavu.
Edit: A to že to obě moje peavey umí si alespoň potvrdim, že jsem si vybral dobře, ale tak to už vlastně vim i teď
Edit: A to že to obě moje peavey umí si alespoň potvrdim, že jsem si vybral dobře, ale tak to už vlastně vim i teď

Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Nevěděl jsem kam to přesně dát, ale přišlo mi to zajímavý a hlavně se tu už řešilo od každýho něco všude možně a celkově high gain aparáty jsou obsažený nějak tady, tka jsem to dal sem.
Hlavní teda je:
- proč vysokej výkon? - aby zůstal koncák co nejvíc čistej (s tim může souviset i cold bias)
- proč TS? - protože "inbuild EQ"
Hlavní teda je:
- proč vysokej výkon? - aby zůstal koncák co nejvíc čistej (s tim může souviset i cold bias)
- proč TS? - protože "inbuild EQ"
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
2 innerself: sorry za ot, ale na jakejch ug akcich se pujcujou lampovy aparaty? Odehral jsem cca 300 koncertu z devadeasati deviti procent undegroundovy, ale nikdy jsem nezazil, ze by se pujcovaly lampovy hlavy, pokud se nekomu neco nepodelalo. Nemluvim o trandakach...
Gibson SG Firebrand 1980, Gibson LP Special 1996, Miles Steelcaster 2019, Splawn Competition, Soldano Hot Rod, Dord Plexi kopie, Custom Coffee Cabs 2x12, HOT 2x12
http://bandzone.cz/svine
http://bandzone.cz/commodore64
http://bandzone.cz/svine
http://bandzone.cz/commodore64
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Přesně. Navíc, kdo si zkusil hrát koncert na cizí aparát, ví, jaká je to značně nekomfortní záležitost. Ostatně to innerself i sám potvrzuje...
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
My tak hrajeme často. Aby každá kapela nemusela všechno tahat. Tak jedna půjčí kytarový aparáty. Další basovej aparát a poslední zajistí třeba základ bicích. To celý se nějak vyladí popřípadě nazvučí se zvukařem (to je už komfort) a pak se vymění maximálně pedal board, kytary a bubeníci plechy, pedály plus virbl. Žádný zbytečný zdržování. Na apci si člověk doladí maximálně gain, popřípadě hlasitost, když přijde bubeník, co do toho víc fláká.
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
OT: To zní jako story z grindové komunity, resp. fesťáků, kde se za večer vystřídá 10 kapel s 20 min. sety. 

Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Thrash/Death a hardcore. Cca 40 až 60 minut hraní. Asi na severu Čech to funguje jinak no a lidi jsou tu líný tahat veškerej vercajk
Lidi stejně h***o poznaj a alespoň se může jet jednim autem
Jo ještě si pamatuju klub kde zajistili valvekingy s marshallama 1960. To už bylo ale hodně vychytaný a stalo se to za 8 let jenom jednou 



Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Kolik platících lidí (cca průměrně) na takové akce přijde ?
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Takže jestli to celý dobře chápu - tak Ty tady celkem tak 2 roky v kuse přispíváš do všech možnejch témat o aparátech, bednách, overdrive efektech snad nejdetailnějšíma rozborama jednotlivejch těch věcí a porovnáváš snad neporovnatelný mezi sebou, abysme pak zjistili, že vlastně hraješ na skoro každej akci na jinej aparát, kde nemáte ani zvukaře, protože je lepší jezdit jedním osobákem a celej zvuk je vlastně jen o tom, aby to přehlušilo bubeníka?innerself píše: ↑4.02.2020 22:10My tak hrajeme často. Aby každá kapela nemusela všechno tahat. Tak jedna půjčí kytarový aparáty. Další basovej aparát a poslední zajistí třeba základ bicích. To celý se nějak vyladí popřípadě nazvučí se zvukařem (to je už komfort) a pak se vymění maximálně pedal board, kytary a bubeníci plechy, pedály plus virbl. Žádný zbytečný zdržování. Na apci si člověk doladí maximálně gain, popřípadě hlasitost, když přijde bubeník, co do toho víc fláká.
Děláš si p***l nebo to myslíš vážně?
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Většinou bereme aparáty my a na ty kvalitnější akce, kde se zvučí, tak bereme kompletní řetězce. A taky jsem tvrdil, že se dá s každym kvalitnim aparátem tu barvu nakroutit hodně podobnou, protože nic nemá málo nebo hodně basů/středů/vejšek a jedinej fakt brutální rozdíl je v charakteru zkreslení, proto se před to cpou různý krabičky nebo další hovadiny. Zjišťoval jsem akorát co má velký zkreslení podobně jako peavey nebo engly kvůli tomu, že u overdriveru nemůžu mít level na max, protože je pak signál tak silnej, že to gate už neumí zavřít, takže je potřeba aby mi pomoh i aparát.
Popřípadě kdybych jel někam dál a byly tam zajištěný aparáty, který nejsou tolik tight, tak budu brát sebou jinou krabičku než k aparátu co je víc tight v základu, abych se dostal do na tu úroveň, kterou chci. Ale jak píšu, když hrajeme někde na víc profi úrovni, než když se zvučí kopák a zpěvy, tak bereme všechno svoje. Proto řešim věci. Když hrajeme někde na fesťáku, tak to má jinou váhu než pro motorkáře v bejvalym vojenskym bunkru. Každopádně většina z nás se stejně honí za svym vysněným zvukem a hrajou vlastně jenom ve zkušebně a maj z toho jenom lepší pocit a lidi stejně poznaj h***o. Takže když bych to měl v kostce uzavřít, tak řešim věci pro lepší pocit ze hry ve zkušebně, kde hrajeme nejčastějš, plus zaujmout popřípadě na lepších akcích, že si někdo může říct, že to zní fakt jak od profíků. A další věc je i ta záliba zjišťovat, co ti sedí a co ne. A ještě abych si rejpnul tak pro ty totální underground akce si chci pořídit tranzistor, abych se nemusel tahat s lampou.
Edit: ještě dám sem vysvětlení, pro lepší pochopení:
1, Akce zvukař + zkušebna: kompletní vybavení (důvody vejš)
2, Akce nazvučenej kopák a zpěvy - bereme většinou kytarový aparáty.
3, akce brutální underground (po zkušebně nejčastější) - zase po domluvě co kdo vezme, popřípadě jestli něco dodá klub. Bereme hlavně pedál board aby to při vyšším zkreslení nebyla totál koule a my měli možnost se alespoň trochu slyšet.
Popřípadě kdybych jel někam dál a byly tam zajištěný aparáty, který nejsou tolik tight, tak budu brát sebou jinou krabičku než k aparátu co je víc tight v základu, abych se dostal do na tu úroveň, kterou chci. Ale jak píšu, když hrajeme někde na víc profi úrovni, než když se zvučí kopák a zpěvy, tak bereme všechno svoje. Proto řešim věci. Když hrajeme někde na fesťáku, tak to má jinou váhu než pro motorkáře v bejvalym vojenskym bunkru. Každopádně většina z nás se stejně honí za svym vysněným zvukem a hrajou vlastně jenom ve zkušebně a maj z toho jenom lepší pocit a lidi stejně poznaj h***o. Takže když bych to měl v kostce uzavřít, tak řešim věci pro lepší pocit ze hry ve zkušebně, kde hrajeme nejčastějš, plus zaujmout popřípadě na lepších akcích, že si někdo může říct, že to zní fakt jak od profíků. A další věc je i ta záliba zjišťovat, co ti sedí a co ne. A ještě abych si rejpnul tak pro ty totální underground akce si chci pořídit tranzistor, abych se nemusel tahat s lampou.
Edit: ještě dám sem vysvětlení, pro lepší pochopení:
1, Akce zvukař + zkušebna: kompletní vybavení (důvody vejš)
2, Akce nazvučenej kopák a zpěvy - bereme většinou kytarový aparáty.
3, akce brutální underground (po zkušebně nejčastější) - zase po domluvě co kdo vezme, popřípadě jestli něco dodá klub. Bereme hlavně pedál board aby to při vyšším zkreslení nebyla totál koule a my měli možnost se alespoň trochu slyšet.
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Jen posledni OT: ja bych teda nikomu svuj lampovej cajk nepujcoval a) lampy nejsou uplne levny b) kdyz obcas vidim to neumetelstvi, co se tyce pouzivani vybaveni...
Gibson SG Firebrand 1980, Gibson LP Special 1996, Miles Steelcaster 2019, Splawn Competition, Soldano Hot Rod, Dord Plexi kopie, Custom Coffee Cabs 2x12, HOT 2x12
http://bandzone.cz/svine
http://bandzone.cz/commodore64
http://bandzone.cz/svine
http://bandzone.cz/commodore64
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Já to půjčim klidně zbytku světa, když na tý akci jsem
Vždyť do toho píchne kytaru a tim to hasne. Tady lidi moc takový hamouni nejsou no. Jsme zvyklý, že jsme měli h***o prachy, tak si dost věcí na akcích půjčujeme. Dokonce kvůli ostatnim kapelám jsem bral footswitch, i když já osobně ho u apce nepoužíval.
Jenom ještě teda jsem zapomněl na proces nahrávání, který je nejunikátnější. Tam bereme taky svoje kompletní vybavení a klidně bych byl schopnej strávit zbytek dne štelovánim polohy mikrofonu/ů. Zkrátka řešim každej detail kvůli tomu, že když má bejt někde něco na úrovni, tak ať jsme připravený a je to stoprocentní. Ono jak víme i v tý zkušebně jak to neni nazvučený, tak to taky nezní tak, jak by mělo a jak to z PA a všichni známe. Jenom člověk chce bejt připravenej když sem tma přijde ta lepší akce. U těch totálních undergroundů je mi to u prdele. Těch 40 minut tam odehraju na cokoliv a tak jako tak se stejně blbě slyšim. A lidem je to ve směs taky u ventilu.

Jenom ještě teda jsem zapomněl na proces nahrávání, který je nejunikátnější. Tam bereme taky svoje kompletní vybavení a klidně bych byl schopnej strávit zbytek dne štelovánim polohy mikrofonu/ů. Zkrátka řešim každej detail kvůli tomu, že když má bejt někde něco na úrovni, tak ať jsme připravený a je to stoprocentní. Ono jak víme i v tý zkušebně jak to neni nazvučený, tak to taky nezní tak, jak by mělo a jak to z PA a všichni známe. Jenom člověk chce bejt připravenej když sem tma přijde ta lepší akce. U těch totálních undergroundů je mi to u prdele. Těch 40 minut tam odehraju na cokoliv a tak jako tak se stejně blbě slyšim. A lidem je to ve směs taky u ventilu.
Apce: Peavey JSX, Peavey 6505(+), Peavey 3120, Laney TF700 (mk. I)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Reprobox: Mesa Recto Traditional 4x12
Krabičky: Demon Ts808/ Ts9, Boss Ns-2
Kytara: B.C. Rich Warlock NJ Deluxe (SD AHB-2)
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Já Ti nevim. Jsem si to pěkně celý přečetl, pomalu, slovo po slovu a nedokážu to prostě pochopit.
Zaprvý, nebyl bych schopnej hrát na cizí aparát, abych se slyšel. Lidský ucho se dá vytrénovat a mozek si jednoduše zvykne na nějakej zvuk. Pokud ten zvuk navíc nastavíš tak jak by se mělo v rámci zvuku celý kapely, prolejzá pěkně a nemusíš řešit, jak moc do toho bubeník řeže, navíc stejně hraješ do bicích, žejo. Takže si myslim, že když se neslyšíš, je problém někde jinde.
Zadruhý, chápu že hrajete underground akce, jak píšeš, ale nejde mi do hlavy ten přístup. "Zahraju nějak a lidem je to jedno." Pokud chceš, aby to znělo jak od profíků nemusíš přece hrát na nóbl akci, je spíš důležitější mít k tomu přístup jako "profík", jak píšeš, ne? Myslim, že je to spíš o lenosti a vymlouvání se, než o tom, dát do toho všechno a dělat to pořádně, přesně jako to mají češi nejraději.
Zatřetí, což je pro mě asi úplně nejvíc zásadní otázka, proč máš vlastně kapelu?
Teď to myslim naprosto vážně, co je prostě cíl tý kapely? Jestli hrát pro zábavu, udělat si žízeň, pozdravit pár známejch, potkat se s kámošema ve zkušebně a nebo prostě ukázat lidem, že se snažíte dělat svou hudbu, vyjadřujete nějakej názor (což k trashmetalu a hardcoru rozhodně patří), snažíte se přinést něco novýho?
Mně totiž z celýho tohohle přijde, že je Ti vlastně jedno co je kterej aparát zač, ale aby sis pohonil ego, tak máš ten nejlepší možnej zvuk na svým aparátu ve zkušebně a amen.
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
To je drsně řečeno, ale musím souhlasit ve všech bodech...
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Já zas innerselfuv postoj chápu, byť to sám mám jinak.
Re: TIGHT vs. LOOSE high gain aparáty
Máš pravdu, pochopení je potřeba, každý muzikant si to prožívá po svém.