_______________
Podepisuju všechno co je napsáno, mám tuhle basu asi 6 let, a nic mě nepřesvědčilo kupovat jinýho (lepšího) Fendera, na mý "kytaristický" potřeby bohatě stačí, a naopak když jsem s ní doma nahrával,tak jsem se nestačil divit, jak dokonale zní a sedí v mixu.
Výlet do historie: údajně byla změna single coil Precision snímačů na dělený jen kvůli časté likvidaci (tehdejších) basových repráků špičkami signálu single coil snímačem.. Zvukově (nejen mě) přijde single coil Precision minimálně rovnocenná dělenýmu snímači. Brum se dá zvládnout polohou vůči zesilovači, stejně jako u Strata a Telete.
Výhradu mám stejnou pokud jde o lomený jack (ale to mají stejně i "vintage" telecastery), štelování výztuhy mi nevadí, nikdy to nebylo potřeba..
Jen bych dodal, že jsem hned po koupi natáh flatwound struny, jednak zní tak jak k týhle base patří, ale hlavně neničí vintage pražce,na rozdíl od roundwound strun...
Jen na okraj, na tuhle basu (v orig. verzi Fender) nahrávali Sting, John Paul Jones a Dusty Hill..
takže něco na ní bude správně

A taky to byla první elektrická basa, na kterou jako vůbec první "jazzman" hrál bratr Wese Montgomertyho Monk :

.. legrační je, že proti svý vůli, chtěl hrát na klasický kontrabas, ale Lionel Hampton ho k tomu donutil pod hrozbou vyhazovu z bandu sotva nastoupil ( buď tohle, nebo zas jeď domů) - Hampton hned poznal, co bude pro band lepší
