kombo jako odposlech
Pravidla fóra
kombo jako odposlech
Poradíte mi prosím s výběrem komba, abych ho mohl používat doma na cvičení a při hraní v kapele jako odposlech? Aktivní In Out vstupy, ne sluchátkový. Jsme malá country kapela, takže...co nejmenší náklady )) Děkuji
Re: kombo jako odposlech
Na elektriku? Akustiku? Jaké jsou ostatní nástroje v kapele? Hrajete přes PA nebo jen přes komba?
---------------
AG: Furch D22/D33/G24, Gibson, Martin '76,...
EG: Gibson LPJ, Fender Tele '72, Gretsch, Sheraton '96,...
Amp: Fender, H&K, Fishman,...
---------------
AG: Furch D22/D33/G24, Gibson, Martin '76,...
EG: Gibson LPJ, Fender Tele '72, Gretsch, Sheraton '96,...
Amp: Fender, H&K, Fishman,...
---------------
Re: kombo jako odposlech
Hraji na akustiku, ostní nástroje druhá kytara, el.basa, klávesy, občas saxofon. Máme mix Behringer, přes který jde veškerý zvuk. Kombo chci jem pro svůj odposlech. Díky.
Re: kombo jako odposlech
a jaká je akceptovatelná cenovka?
---------------
AG: Furch D22/D33/G24, Gibson, Martin '76,...
EG: Gibson LPJ, Fender Tele '72, Gretsch, Sheraton '96,...
Amp: Fender, H&K, Fishman,...
---------------
AG: Furch D22/D33/G24, Gibson, Martin '76,...
EG: Gibson LPJ, Fender Tele '72, Gretsch, Sheraton '96,...
Amp: Fender, H&K, Fishman,...
---------------
Re: kombo jako odposlech
Nemám představu o ceně, ale nějakou tu nižší...nižší
Re: kombo jako odposlech
No tak třeba něco takového?
https://www.thomann.de/cz/harley_benton_ac_pro_60.htm
Jako jedinou nevýhodu vidím nemožnost odepnout zem na line out.
Možná, pokud by stačil menší výkon (ale není problém, podle mě, dát to na pódiu na zem před sebe a naklopit, aby ti to hrálo přímo "do ksichtu") tady tohle
https://www.thomann.de/cz/harley_benton_hbac20.htm
Je tam zrovna teď i ve slevě jako B-stock.
Nicméně, nevím jaký máte na pódiu "bengál". V poslední době mám s Harley Benton značkou dobré zkušenosti, i levné kytary hrají, a známý si pořídil celolampové kombo a taky si docela pochvaluje. Žádný zázrak, ale poměr cena/ výkon fakt dobrý.
Jediný možný problém je u obou aparátů absence ground liftu na lajně, což může ale nemusí být problém, záleží na rozvodech 230V ve zkušebně či na pódiu. Občas se hodí, pokud to brumí. Pokud se to stane, tak prví pomoc je odepnout zem, nebo vsunout DI-box, kde se dá odepnout - nebo rozmotat hadinec s prodlužovačkama a udělat v tom pořádek. To většinou pomůže taky.
Edit: já coby basák používám line-out prakticky vždy k poslání do P.A. a už si snad ani nepamatuju, kdy jsem musel použít ground lift. V dnešní době už mají zvukaři většinou v kabeláži pořádek a nedělají zmatené hadince, jako kdysi.
https://www.thomann.de/cz/harley_benton_ac_pro_60.htm
Jako jedinou nevýhodu vidím nemožnost odepnout zem na line out.
Možná, pokud by stačil menší výkon (ale není problém, podle mě, dát to na pódiu na zem před sebe a naklopit, aby ti to hrálo přímo "do ksichtu") tady tohle
https://www.thomann.de/cz/harley_benton_hbac20.htm
Je tam zrovna teď i ve slevě jako B-stock.
Nicméně, nevím jaký máte na pódiu "bengál". V poslední době mám s Harley Benton značkou dobré zkušenosti, i levné kytary hrají, a známý si pořídil celolampové kombo a taky si docela pochvaluje. Žádný zázrak, ale poměr cena/ výkon fakt dobrý.
Jediný možný problém je u obou aparátů absence ground liftu na lajně, což může ale nemusí být problém, záleží na rozvodech 230V ve zkušebně či na pódiu. Občas se hodí, pokud to brumí. Pokud se to stane, tak prví pomoc je odepnout zem, nebo vsunout DI-box, kde se dá odepnout - nebo rozmotat hadinec s prodlužovačkama a udělat v tom pořádek. To většinou pomůže taky.
Edit: já coby basák používám line-out prakticky vždy k poslání do P.A. a už si snad ani nepamatuju, kdy jsem musel použít ground lift. V dnešní době už mají zvukaři většinou v kabeláži pořádek a nedělají zmatené hadince, jako kdysi.
Nejraději Warwick Streamer pětka přes Trace Elliot Elf do bedny s B&C speakers 10CLA64. Bez krabiček a mršidel. V jednoduchosti je síla, zvlášťe je-li gain pořádně nakrmený Pouze bezpražec většinou přes chorus.
Blues/boogie/zydeco/reggae/funk. Prostě pohoda jazz.
Mám uši, hlavu i zkušenosti. Ale NEMÁM patent na rozum.
Blues/boogie/zydeco/reggae/funk. Prostě pohoda jazz.
Mám uši, hlavu i zkušenosti. Ale NEMÁM patent na rozum.
Re: kombo jako odposlech
Super, moc děkuji. Vezmu to 20W, na bednu od whisky to stačí
Re: kombo jako odposlech
Koneckonců, když ti to nebude sedět, Thomann nemá problémy s vrácením.
Edit: ale já bych šel možná raději do toho silnějšího, pokud nejste čistě akustická kapela. Přece jen, na čistý zvuk to chce trochu rezervu, aby to nechtěně nezačalo při větší hlasitosti kreslit. Na elektriku sice používám celolampové kombo 15W, ale já hraju v základu alespoň lehký bluesový crunch, případě slabší overdrive, čistý zvuk na blues v podstatě nepoužívám. Nejsem metalista, abych chodil z extrému do extrému (z krystalicky čistého zvuku na "vybrnkávání" do hi-gain "dždždž").
Edit: ale já bych šel možná raději do toho silnějšího, pokud nejste čistě akustická kapela. Přece jen, na čistý zvuk to chce trochu rezervu, aby to nechtěně nezačalo při větší hlasitosti kreslit. Na elektriku sice používám celolampové kombo 15W, ale já hraju v základu alespoň lehký bluesový crunch, případě slabší overdrive, čistý zvuk na blues v podstatě nepoužívám. Nejsem metalista, abych chodil z extrému do extrému (z krystalicky čistého zvuku na "vybrnkávání" do hi-gain "dždždž").
Nejraději Warwick Streamer pětka přes Trace Elliot Elf do bedny s B&C speakers 10CLA64. Bez krabiček a mršidel. V jednoduchosti je síla, zvlášťe je-li gain pořádně nakrmený Pouze bezpražec většinou přes chorus.
Blues/boogie/zydeco/reggae/funk. Prostě pohoda jazz.
Mám uši, hlavu i zkušenosti. Ale NEMÁM patent na rozum.
Blues/boogie/zydeco/reggae/funk. Prostě pohoda jazz.
Mám uši, hlavu i zkušenosti. Ale NEMÁM patent na rozum.