Výběr další trumpety
Pravidla fóra
Výběr další trumpety
Jsem již pokročilejší hráč na trumpetu a zvažuji koupi nového nástroje. Už jsem se radila s učitelem v ZUŠ, ale ráda bych měla při rozhodování k dispozici názory a zkušenosti více lidí. Na Bachovku za 60 tisíc nemám, ale dívala jsem se na nějaké modely Amatek a nevím, jestli si mám koupit nějakou pro pokročilejší hráče a nebo radši investovat o 3-4 tisíce více a koupit si rovnou trumpetu profesionální. Učitel mi radil, ať se radši přikláním k těm Amátkam. Prý je skoro srovnatelná s nástroji značky Bach a Yamaha a cenově by se mi dost ulevilo. Máte zkušenosti přímo s nějakým konkrétním modelem? A nevíte, v jaké prodejně mají dost typů trubek na odzkoušení? V mnoha obchodech co znám totiž mají pouze 2 modely a když už budu jednou investovat, tak bych si ráda odzkoušela co nejvíce nástrojů. Děkuji za rady.
Re: Výběr další trumpety
Radil bych se amatkám vyhnout. To je můj pocit z doby, kdy jsem na trumpetu hrál, i názor kolegů z orchestrů a dokonce i dvou lidí, kteří v Kraslicích pracovali. Prostě Yamaze nebo Kingu bych věřil, že bude mít rovný písty, pořádnej lak a tak vůbec - prostě že to bude aspoň trochu hudební nástroj.
Takže tolik asi ode mě, omlouvám se všem, kdo mají amatky a jsou s nimi spokojeni - já už nemám a nikdy pořádně nebyl :-]
Takže tolik asi ode mě, omlouvám se všem, kdo mají amatky a jsou s nimi spokojeni - já už nemám a nikdy pořádně nebyl :-]
fretless a 6tka od Petra Minaříka, jazzbass od Jardy Ubla, hlavy Peavey MAX160 a Eden WTX260, 2x box Hocke 1x12", mulťák Zoom B2.1u, trombon King 3B
http://bandzone.cz/sunday4
http://bandzone.cz/sunday4
-
woro90-1
Pravda, na ten lak amátky trpí celkem dost, ale že by špatně chodily, to jsem ještě neviděl. Co jsem měl možnost posoudit, zrovna v tomto ohledu jsou amátky docela dobré.