Ovedrive přímo do mixpultu
Pravidla fóra
Ovedrive přímo do mixpultu
Dobrý den. Chci se jen ujistit, jelikož mi odešlo kombo - pokud bych zapojil kytara - Boss SD1 - mixpult, nebude to mít nějaký negativný účinek že ne? Nemůžu si zničit třeba krabičku ? (Zvuk bude na h***o, s tim počítám, je to ale jen zkušebna)
Re: Ovedriva přímo do mixpultu
Chtělo by to DiBox, ideálně se simulaci boxu
- Nero
- Rádce
- last.fm: http://www.last.fm/user/Nero1
Re: Ovedriva přímo do mixpultu
Zničit to nemůže nic, ale hrát to bude silně na prd.
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
PetrPeter 1975 - 2008
Re: Ovedrive přímo do mixpultu
Kašlu na Di-Box
takhle to udělám jen dokud si nekoupím druhý kombo, Di-box by byl zbytečnej
. Díky za odpovědi, jen se ujišťuju
-
Stanley Glazoff
No zkusit to klidne muzes,ale ta kytara te pak nemusi ani poslouchat,neni to sice pravidlo,ale v začátcích jsem takhle hraval,kdyz jsem byl chudy student,ted uz jsem jenom chudyKuřeCz píše:Kašlu na Di-Boxtakhle to udělám jen dokud si nekoupím druhý kombo, Di-box by byl zbytečnej
- Hendrek
- Site Admin
- Kontaktovat uživatele:
Existují overdrive krabičky, které mají přímo výstup určený pro zapojení do mixu se simulací boxu, např. Digitech Bad Monkey, Screamin Blues a další z té řady. Screamin Blues mám zrovna na bazaru
.
- rotten77
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Jak už tu bylo napsáno, můžeš si pořídit krabičku, která má simulace boxu. Ale pokud je to jenom řešení než koupíš nové kombo, tak to asi nemá cenu řešit. Zvuk bude na prd, ale s mixem/bednou to nic neudělá.KuřeCz píše:Kašlu na Di-Boxtakhle to udělám jen dokud si nekoupím druhý kombo, Di-box by byl zbytečnej
Hraju na kytary a mašinky
Díky to jsem potřeboval
. Je to jen rychlá akce, nic investovávat do toho nechci
každopádně díky všem za názory
na mixu si ztlum výšky a vytahni středy.