Opět vypichuju prozíravost a inteligenci ruských inženýrů z AMT, začínám je fakt mít rád.
1)
Každé pásmo GEQ lze ještě čudlíkem EDIT rozkliknout do menu, ve kterém lze nastavit frekvenci a šířku Q.
Jak všichni víme

, impulsy většinou potřebujou "oddunět", to je naprostá bazální nutnost.
V GEQ Pangey si např. lze nastavit 1. pásmo na 50 Hz a jím vyčistit nízký sub-bordel a zvuk "do-od-dunět" na 2. pásmu, které se nastaví dle potřeby mezi 150-250 Hz. Šířka Q dle potřeby, bez zkušenosti začněte někde na 8-10 a uvidíte, zda zúžit či rozšíšit. Pokud někdo potřebuje definitivně doladit zvuku středy či výšky, tak zbylá 3 pásma na to stačí.
2)
Člověk by čekal, že když digitální Pangea není přebuzená a metry na displeji nelítají za roh, že je linkovej signál pěkně pod nulou v oranžovým a z outputu tedy posíláte akurátní signál.
Není tomu tak.
Při palmmutingu na hlubších strunách se při ataku trsátka ve spodních frekvencích tvořej dost silné krátkodobé peaky, které můžou přebuzovat vstup zařízení, do kterého si kytaru posíláte - mix, dibox, aktivní box atd. - prostě vám to při DŽDŽ začne chrastit, dělat dropouty, pro které teoreticky už není důvod, protože v jiném méně náchylném zařízení se to nedělo.
Stačí v Pangee vlézt do VOLUME menu (VL) a sundat výstup o 3-5 dB dolů. To už by ty peaky mělo pobrat a hrajete čistě.