třeba: krky, těla ,mechaniky díííky za odpovědi

aivn86//Zdůležitněno
zazil jsem taky par veci od nich - ty mechaniky - diecast uzavreny lity, drzeli ladeni v pohode, ale jednou jsem pri vymene mechanik pritahovanim matice jentak utrhnul kus samotneho tela-slitiny te mechaniky. V zivote jsem neco podobnyho jeste nevidel, ale probehla reklamace a ten kluk co to ma si dodnes nestezoval... jen vadnej kus.Greeg píše:S Doktorem Dílem nemám moc dobrý zkušenosti, jednou sem si koupil mechaniuku na ak. kytaru a zachvíli se z toho začalo něco loupat , potom sem si chtěl vod něj koupit kobylku , a když sem to viděl tak sem se na to vykašlal , protože všude byly tykový ty výstupky od spár ve formě, a ty kameny teda byly dost směšný , nedokážu si představit že bych do nich dal strunu. je to sice levný , ale třeba ten bach je cenově na stejno ale s lepší kvalitou
jen upřesněníCaggan píše:www.muziker.cz nekde je tam zalozka "nahradni dily"
Kdo chce singl na ozdobu, tak tam maj myslim za kilo..petrpeter píše:neco od firmy co vyrabi SX kytary je pod znackou Dr.Parts v Muzikeru....
Tak na explorera asi jedině objednat u kytaráře nebo si nechat poslat z warmothu, případně počkat až se něco objeví na aukru (přebytky kytarářů a bastličů). Nebo si ho smatlej sám jako to tady pár lidí dělalonbs píše:nevíte pánové, kde bych našel nějakej pěknej krk? Plánuju vyrábět explorera a za boha nemůžu nikde najít nic co by se mi líbilo, snad jenom doktora díla a tomu nějak nevěřim... Rád bych, abych si mohl sám upravit hlavu a případně sám vybral materiály... :X