Dobrý den, objednal jsem si zboží z kytar.cz ale bohužel všechno z košíku se v objednávce neuložilo.Stačí zrušit objednávku tím že v "Detailu objednávky"Napíšu dotaz že bych tuto objednávku chtěl zrušit ?
Dík za odpověd.
Zrušení objednávky.
Re: Zrušení objednávky.
V obchodních podmínkách mají napsaný postup zrušení objednávky:
objednával dnes, tak prodejny i sklad mají dnes a zítra zavřeno a tak asi expedováno ještě nebylo.
V každém případě bych zavolal a domluvil se na dalším postupu. Určitě ti poradí dřív a lépe, než někdo tady na fóru (ale nikoho tady nepodceňuji
- pár prodavačů z kytary.cz se tady pohybuje)).
A nestačilo by doobjednat neuložené zboží a do poznámky napsat, že to chceš spojit s již existující předchozí objednávkou? Pokud si to tedy necháváš posílat a ještě ta původní objednávka nebyla expedována. Pokud jsi ty strunyZrušení objednávky ze strany zákazníka
Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí telefonicky na +420 244 090 430. V případě že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 250,- Kč. V takovémto případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilka byla expedována.
Pokud kupující zruší objednávku na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.

V každém případě bych zavolal a domluvil se na dalším postupu. Určitě ti poradí dřív a lépe, než někdo tady na fóru (ale nikoho tady nepodceňuji

- Nero
- Rádce
- Příspěvky: 29517
- Registrován: 15.07.2007 13:21
- last.fm: http://www.last.fm/user/Nero1
- Bydliště: Brno
Re: Zrušení objednávky.
Jak píše Milan, lepší než řečit podobné věci na fóru je vzít telefon a domluvit to rovnou. Zítra by to mělo jít bez problémů pořešit.
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
PetrPeter 1975 - 2008