Koupě kytary (už zase)

Strat, Les Paul, Tele, SG, semiakustické, ...
vylefi

Koupě kytary (už zase)

Příspěvek od vylefi »

Zdravím všechny, jsem tu nový :-D.
Předem se omlouvám, ale jsem začátečník a opravdu nevím kdo jiný by mě mohl objektivně poradit :oops: .

Chtěl bych začít hrát na el. kytaru. Můj strop je bohužel jen 4 000,-. Proto bych nechtěl novou, ale nějakou jetou kytaru.
Po bazarech na netu jsem se díval, ale nevím která je dobrá a na kterou se dobře hraje.

Jsem začátečník (dřív jsem se učil hrát na normální kytaru, ale z důvodu mála času jsem zůstal jen u el. kláves)- teď už do škole nechodím a času mám hromadu (proto si chci splnit svůj sen :-D).
Chtěl bych hrát rock a metal (spíš sola).
Kombo si stavím vlastní (pro začátek musí stačit).

Děkuji moc za odpovědi.

....
Teď mě začal hodně lákat CORT X2 ...... sice za 4 315 Kč ale zase je nový (a snad není takový šit) :roll:
Asanoth

Re: Koupě kytary (už zase)

Příspěvek od Asanoth »

Na ten Cort X jsou hodně špatné reference. Když, tak řady K a M, ale to už je asi o něco dražší. Řada G je v Tvojem limitu, je velmi podařená, akorát to asi nebude to pravé, pokud chceš hrát tvrdou hudbu(nicméně pokud tě láka i nějakej lehčí rock, byla by to podle mě super volba).
Jinak by to chtělo asi něco s dvěma humbuckerama, tzn. v této cenové kategorii asi superstrat(Ibanez), případně SG(Bachy se prodávaj i za 3000, případně Fokus - ty jsou hodně kazový).

Můj osobní názor: pokud chceš co nejuniverzálnější kytaru, která už trochu hraje, tak kup Cort G-210 nebo vyšší.
RHEA - progressive rock (neaktivní)

Petrof pianino, šedesátá léta
Kawai ES-8

Fender USA Strat / Tele PRODÁM NĚKOLIK FENDER USA/JP KYTAR (a sběratelský Framus) ---->ex-Fender 65 Deluxe Reverb / Strymon Iridium
Nashville NW-20C
Prejdák
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Prejdák »

Na bazaru byl krásný Fokus strat HSS za 4 tisíce... Škoda, že už tam není...