MESA SINGLE RECTIFIER - JAKÝ BOX K TOMU?

Lampy, tranzistory, technické problémy, ...
Holly

MESA SINGLE RECTIFIER - JAKÝ BOX K TOMU?

Příspěvek od Holly »

Ahoj všichni hudební nadšenci.

Potřeboval bych od vás poradit, jaký nejlepší box bych mohlo pořídít k zesilovači MESA BOOGIE SINGLE RECTIFIER (50 W) a s jakou watáží? Jsem chudej student, tak si Mesáckej box nemůžu dovolit ani náhodou. Díky moc všem!
It's a long way, to the top if you wanna rock'n'roll!

Thrash metal is the best!
afektband

Příspěvek od afektband »

Chudí studenti nehrajou na mesu :D . Koukni na ENGLy, nebo Marshally 1960 (ale na ty starý, nový jsou horší).
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 + R.I.P.

::Framus Renegade Custom Shop, Framus Pantera (SD Dave Mustain Signature aktiv pickups)::Dunlop Cry Baby GCB 95::Framus Cobra::Carvin 412B::Kabely Smrčka, Klotz a PW::
Holly

Příspěvek od Holly »

afektband píše:Chudí studenti nehrajou na mesu :D . Koukni na ENGLy, nebo Marshally 1960 (ale na ty starý, nový jsou horší).
Mesa je z druhý ruky za skvělej peníz, ale i tak jsem na ní vydělával sakra dlouho. A při představě, že bych stejně dlouho musel dělat i na box, se mi obrací žaludek :lol: Nevim no slyšel jsem že s Marshallskym boxem je pěkně zahuhlaná ale to už je jen o tom to odzloušet. Mysliš, že ENGL ujdou?

afektband

Příspěvek od afektband »

Holly píše:
afektband píše:Chudí studenti nehrajou na mesu :D . Koukni na ENGLy, nebo Marshally 1960 (ale na ty starý, nový jsou horší).
Mesa je z druhý ruky za skvělej peníz, ale i tak jsem na ní vydělával sakra dlouho. A při představě, že bych stejně dlouho musel dělat i na box, se mi obrací žaludek :lol: Nevim no slyšel jsem že s Marshallskym boxem je pěkně zahuhlaná ale to už je jen o tom to odzloušet. Mysliš, že ENGL ujdou?
Zase jedna bába povídala. Kotel kapel kombinuje marshall a mesu. Třeba The.Switch, Nightwish. Jinak ENGLy jsou super, adekvátní náhrada za mesu.
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 + R.I.P.