Ahoj, prosím, potřeboval bych poradit od vás zkušených s připojením 100W hlavy Marshall JCM 900 Sl-X k 4x12 300W boxu Marshall 1960A. Je to můj první half stack, takže s tím nemá zkušenosti a nechci nic pokazit se špatnou impedancí a tak.. K boxu byl dodán i kabel, ovšem nevím, jestli je to opravdu silovej. Je na něm napsáno RJS ELEC- AWG18 - 41/0.16 - 0.824mm2 - 6.0mm - RoHS. Tak jestli někdo s užovatelů 1960ky ví..Ještě se chci zeptat, na stereo jsou potřeba dva kabely nebo stačí jeden? Po přečtění Aj návodu od boxu v tom mám trochu bordel..jinak pro přehlednost dodávám fotky zdířek na boxu a na hlavě. Omlouvám se za (možná zbytečný) dotaz, ale jsem v tomhle nováček, takže rád uvítám rady co a jak nastavit. Díky
Uz jsme tu presne ten kabel resili: komba-zesilovace-reproboxy/jaky-je-to-kabel-t10604.html
Logika napovida, ze kdyz ten kabel pribalili, tak by mel asi stacit, nicmene vetsinou se doporucuji vetsi prurezy. U 50W hlavy by to snad nemel byt problem.
Co se tyce zapojeni, staci, aby impedance hlavy byla stejna jako impedance boxu, nevim, jaky ma presne tne Marshall vystupy. Na stereo samozrejme potrebujes kabely dva, u zesilenych signalu se trivodicovy (a tudiz stereo) draty nedelaji, mohlo by to byt nebezpecny.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu ‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau Somnus Aeternus
Wohma píše:Uz jsme tu presne ten kabel resili: komba-zesilovace-reproboxy/jaky-je-to-kabel-t10604.html
Logika napovida, ze kdyz ten kabel pribalili, tak by mel asi stacit, nicmene vetsinou se doporucuji vetsi prurezy. U 50W hlavy by to snad nemel byt problem.
Co se tyce zapojeni, staci, aby impedance hlavy byla stejna jako impedance boxu, nevim, jaky ma presne tne Marshall vystupy. Na stereo samozrejme potrebujes kabely dva, u zesilenych signalu se trivodicovy (a tudiz stereo) draty nedelaji, mohlo by to byt nebezpecny.
garden píše: