Nákup přes e-shop?
Pravidla fóra
Nákup přes e-shop?
nazdar...zháňam lavácku akustiku ale ako som zistil je to dosť velký problém....poradte mi prosím či je to dobrý nápad kúpiť ju cez e-shop
ďakujeeem
Re: e-shop
Nákup přes Eshop je vždy trochu rizikové. Nemůžeš si to osahat. A kupuješ vlastně trochu zajíce v pytli. Osobně bych se snažil nákupu přes Eshop vyhnout, ale když to nejde jinak tak existuje možnost vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Takže máš aspoň tuhle jistotu.
Fender Jazz Bass American Special, Fokus Jazz bass fretless+RM, Markbass Mini CMD121P, Makrbass Mirkomark 801
E-shop
Zdravím,
hledal jsem zde hodně, ale podobné téma jsem nenašel, tak se zeptám já a snad mne za to neubičujete O:)
Jde mi o tohle: Jsem začátečník a chtěl bych koupit levnější kytaru (do cca 3,000kč?), díky tady fóru jsem si vyhlídl Cort 810 (NS), kterou jste tu poměrně (přiměřeně ceně, jakby ne) chválili a nastal mi problém:
žiju na jihu čech, České Budějovice, a nemáme tu moc hudebnin, je tu jedna Melodie, kde si nejsem jist, jestli tohohle Corta mají (nějaké korejské ale určitě, musím se jít podívat), čímž bych byl nucen objednávat z internetu, pravděpodobně z http://kytary.cz/cort-ad-810-ns/HN108716/ ..
...čehož se ale maličko bojím, přijde kytara v pořádku? Měli jste někdo někdy problém? Docela se bojím, abych nezaplatil a pak nedošly třísky...
Na kytaru hrát neumím, takže hudebniny pro mě asi nejsou větší výhodou, nicméně snad mám známého, který by se mnou zašel na kytaru podívat. Hlavní otázka ale je, eshopy? ano x ne?
Děkuju moc (klidně komentujte i kytaru, jestli je/máte něco lepšího, budu rád) za pomoc
EDIT: Omlouvám se a děkuji za přesun
hledal jsem zde hodně, ale podobné téma jsem nenašel, tak se zeptám já a snad mne za to neubičujete O:)
Jde mi o tohle: Jsem začátečník a chtěl bych koupit levnější kytaru (do cca 3,000kč?), díky tady fóru jsem si vyhlídl Cort 810 (NS), kterou jste tu poměrně (přiměřeně ceně, jakby ne) chválili a nastal mi problém: