MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty

Pro živé ozvučení, studiové, monitorovací, ...
Odpovědět
oldin

MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty

Příspěvek od oldin »

Zdravím všechny příznivce dobré muziky, do firmy jsem nakoupil mix MG124CX od Yamahy a jelikož jsem úplný nováček, neumím rozchodit těch nabízených 16 efektů. Potřebuji pustit s PC karaoke a do toho např. echo, ale marně. Můžete mě prosím někdo poradit jak na to ? Budu moc vděčný za rady. Fajn den přeji. Olda
Jens Ludwig
Odborník

Re: MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty

Příspěvek od Jens Ludwig »

no, to je poměrně jednoduchý... pokud teda znáš alespoň některý základní označení....

na šavli, kterou chceš efektovat, si vytoč kolečko EFF (takový bílí) na úroveň mezi půlkou a maximem

na šavli efektu si vyjeď fader (posuvník) k nule(0 dB - zhruba ve 3/4 dráhy odspodu) a zajisti, aby na faderem žlutě svítilo ON - tak že jej případně zmáčkneš... teď už by ti to mělo fungovat ke tvé spokojenosti

úroveň efektu si můžeš regulovat buďto faderem u efektu nebo tím bílím kolečkem...
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 +

omlouvám se za překlepy, jsem rád, že mi můj ntbk vůbec ještě píše....
oldin

Příspěvek od oldin »

Zdravím, moc děkuji za informaci. Dostal jsem se ke Tvé informaci až nyní a určitě to vyzkouším. Jen jsem narazil ještě na jeden problém ( pro mě ). Mám pod mixákem také duo CD přehrávač Stanton C.502 s tím, že jsem jej kupoval na to, abych mohl na jednom hrát a na druhém si připravit další skladbu a pak ji plynule po skončení té první spustit. Resp. mělo by to dělat samo, aspoň to píší v návodu.