MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty
Pravidla fóra
MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty
Zdravím všechny příznivce dobré muziky, do firmy jsem nakoupil mix MG124CX od Yamahy a jelikož jsem úplný nováček, neumím rozchodit těch nabízených 16 efektů. Potřebuji pustit s PC karaoke a do toho např. echo, ale marně. Můžete mě prosím někdo poradit jak na to ? Budu moc vděčný za rady. Fajn den přeji. Olda
- Jens Ludwig
- Odborník
Re: MIX MG124CX YAMAHA nemohu rozchodit efekty
no, to je poměrně jednoduchý... pokud teda znáš alespoň některý základní označení....
na šavli, kterou chceš efektovat, si vytoč kolečko EFF (takový bílí) na úroveň mezi půlkou a maximem
na šavli efektu si vyjeď fader (posuvník) k nule(0 dB - zhruba ve 3/4 dráhy odspodu) a zajisti, aby na faderem žlutě svítilo ON - tak že jej případně zmáčkneš... teď už by ti to mělo fungovat ke tvé spokojenosti
úroveň efektu si můžeš regulovat buďto faderem u efektu nebo tím bílím kolečkem...
na šavli, kterou chceš efektovat, si vytoč kolečko EFF (takový bílí) na úroveň mezi půlkou a maximem
na šavli efektu si vyjeď fader (posuvník) k nule(0 dB - zhruba ve 3/4 dráhy odspodu) a zajisti, aby na faderem žlutě svítilo ON - tak že jej případně zmáčkneš... teď už by ti to mělo fungovat ke tvé spokojenosti
úroveň efektu si můžeš regulovat buďto faderem u efektu nebo tím bílím kolečkem...
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 +
omlouvám se za překlepy, jsem rád, že mi můj ntbk vůbec ještě píše....
Zdravím, moc děkuji za informaci. Dostal jsem se ke Tvé informaci až nyní a určitě to vyzkouším. Jen jsem narazil ještě na jeden problém ( pro mě ). Mám pod mixákem také duo CD přehrávač Stanton C.502 s tím, že jsem jej kupoval na to, abych mohl na jednom hrát a na druhém si připravit další skladbu a pak ji plynule po skončení té první spustit. Resp. mělo by to dělat samo, aspoň to píší v návodu.