Jakou vybrat kytaru na začátek?

Strat, Les Paul, Tele, SG, semiakustické, ...
wolf91

Jakou vybrat kytaru na začátek?

Příspěvek od wolf91 »

Dobrý den,

plánuju nákup kytary(jsem úplný začátečník, ale rockový nadšenec :-)) a z pročítání fóra apod. mi vyšli nejlíp tyto možnosti:
http://kytary.cz/cort-x-1/HN103326/
O Cortkach jsem se dočetl že jsou v této cenové kategorii nejlepší..nevím...zajímá mě Váš názor
http://kytary.cz/cort-g200/HN102530/
tohle je levnější varianta
http://kytary.cz/washburn-x10mgy/HN103567/
další možnost Washburn..nevím jak kvalitní kytary dělají
http://kytary.cz/axl-axl-004-bk/HN107986/
a tato AXL - věříte této značce? já na ní koukal, že je na ní celkem velká sleva (tak jestli to ale není podezřelý:-))

a vybírám z dvou komb:
http://kytary.cz/fender-frontman-f15g/HN000960/
http://www.musiccenter.cz/Line6-Spider-IV-15//:3:37732

to od Line má v sobě zabudovanou i Ladičku..které kombo myslíte že bude pro mě lepší?

Jinak mi jde zatim jen o to domácí hraní (hlavně podle Tabů). A nejradší mám takové Placebo, Radiohead, Nirvanu nebo jiné Alternativní a Indie Rockové kapely..ale i třeba Punk Rock - Green Day atd. (takže bych taky se snažil tyto hrát co nejvíce :-))

Děkuju Vám předem za Vaše názory a doporučení :-)
jaraban
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou vybrat kytaru na začátek?

Příspěvek od jaraban »

já bych nebral kombo od line6...sice jsem měl III,hrálo dobře,ale jsou i lepší.....na ladičku se vykašli,já ladim přes PC.....jinak z kytar mám prověřenej akorát AXL....sleva podezřelá není,asi to vyprodávaj,jako každej rok....pokud bys chytnul dobrej kousek,tak by mohl i pěkně hrát.....má to ale tremolo,který určitě nebude dobrý,tak bys ho musel nejspíš bloknout.....hrál jsem na axl u kámoše a když jsem zatáhnul za páku,tak zůstala ve stejný poloze asi půl hodiny.....a odrovnal jsem mu snímač (HB)....to jsou osobní poznatky.... :wink: :D
axi12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axi12 »