nahrávání z kláves(začátky)
Pravidla fóra
nahrávání z kláves(začátky)
Zdarte, potřeboval bych poradit o nahrávání z klaves yamaha dgx 630. Jsem úplnej začátečník a fakt tomu dvakrát nerozumím. Rád bych dostal skladby, které nahraju, z formátu midi do audio, protože když dám do počítače jenom midi, zní to příšerně. A ty skladby potřebuju z kláves dat pryč, aby se mi uvolnilo místo a mohl bych zas skládat dál. Poraďte pls jak na to a pokud možno tak, abych tomu rozumněl
Díky moc
- pavlii
- Globální moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Re: nahrávání z kláves(začátky)
Klávesy propoj s počítačem pomocí audio výstupu (klávesy) a audio vstupu (PC - zvuková karta). Pokud klávesy nemají audio výstup, mají sluchátkový výstup a dá se použít i ten, ale je třeba nastavit správně hlasitost, aby se vstup zvukovky nepřebudil.
Pak stačí spustit přehrávání skladby v klávesách a nahrávání na počítači; stačí jakýkoli freeware audio editor, jako je AudaCity, Wavosaur a podobné. Vznikne WAV soubor se skladbou a je vystaráno
P.
Pak stačí spustit přehrávání skladby v klávesách a nahrávání na počítači; stačí jakýkoli freeware audio editor, jako je AudaCity, Wavosaur a podobné. Vznikne WAV soubor se skladbou a je vystaráno
P.
dikec. propojit to mám audio kabelem?
Naposledy upravil(a) JanOliva dne 31.01.2010 21:38, celkem upraveno 1 x.
- Atkins
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to budeš exportovat jenom jako MIDI, tak zvuky nebudou nikdy stejné, protože MIDI protokol v sobě obsahuje informace o notě a né vlastní zvuky, jsou to jenom informace syntezátoru co má dělat a protože v PC je syntezátor jiný, jsou i zvuky jiné. Pokud to chceš nahrát reálně, musíš to nahrát jako audio a pomocí jiného kabelu. Nevýhodou je, že to audio už nedostaneš zpátky do nástroje (většinou) ale hlavně už nebudeš moci editovat jednotlivé stopy např. Když to jako MIDI vyexportuješ a pak někdy do nástroje zase vrátíš - zvuky Ti zůstanou. Velmi zjednodušeně řečeno.