VÝMĚNA CELKOVÉHO HW
Pravidla fóra
-
douglasburton
VÝMĚNA CELKOVÉHO HW
mám chuť si vyměnit silver za gold hw.. co k tomu potřebuji? první věc na co jsem narazil při sundavání mechaniky bylo, že podložky byly přilepené.. mám použít vteřinové lepidlo? jak se snímači? díky mnohokrát.
Re: VÝMĚNA CELKOVÉHO HW
Nikdy nepoužívat epoxid, vteřinové lepidlo a podobné věci na hudební nástroj.
Já jsem tedy přilepené podložky ještě neviděl. Buď jsou nasunuté do díry skrz hlavu (pak vypadají jako trubka s límcem), nebo je drží převlečná matice (měl jsem v ruce Gotoh, Schaller, Gibson, Sperzel, čínský noname).
K výměně budeš potřebovat běžné nástroje a trubkový klíč o velikosti převlečné matice (pokud je tvá mechanika má). A možná ještě vrtačku s malým vrtákem, pokud mají tvoje nové mechaniky šroubky/usazovací kolíky jinde než původní.
Já jsem tedy přilepené podložky ještě neviděl. Buď jsou nasunuté do díry skrz hlavu (pak vypadají jako trubka s límcem), nebo je drží převlečná matice (měl jsem v ruce Gotoh, Schaller, Gibson, Sperzel, čínský noname).
K výměně budeš potřebovat běžné nástroje a trubkový klíč o velikosti převlečné matice (pokud je tvá mechanika má). A možná ještě vrtačku s malým vrtákem, pokud mají tvoje nové mechaniky šroubky/usazovací kolíky jinde než původní.
Gibson SG Special '96, Marshall JCM 2000 TSL 601+homemade box 1x12", Dunlop, EHX, Boss, Line6, Ibanez...
Re: VÝMĚNA CELKOVÉHO HW