RM F4 Hot Bridge vs SD SH-4

Elektronika, mechaniky, struny, ladičky, ...
fundametalista
Kontaktovat uživatele:

RM F4 Hot Bridge vs SD SH-4

Příspěvek od fundametalista »

Zdravim,
plánuju vyměnit snímače na své Ibanezce a víceméně jsem se už rozhod pro RMka, F4 Hot Bridge ke kobyle a Classic Neck ke krku, ale nedávno jsem dostal nabídku koupit Seymour Duncan SH-4 za 1600,- Jsem teda trochu na vážkách, někdo tvrdí, že kvalita SD a RM se nedá vubec srovnávat, někdo zase, že jsou i RMka lepší, tak nevim.
Taky jde o to, že jsem psal panu Machovi a ten mi na mojí kytaru doporučil tu F4ku, tudíž bych měl snímač jakoby "na míru", zatímco SH4 je takový spíš univerzální, navíc jsem chtěl ke kobyle keramiku a SH4 je AlNiCo. Zas na druhou stranu jsem ještě začátečník, takže ani pořádně nevim, co od keramiky nebo AlNiCa čekat.
Myslíte, že bych měl jít do toho Duncana nebo RM? Jaký jsou takový hlavní rozdíly mezi tou keramikou a AlNiCem? Díky
Ibanez RG 321MH Custom (SD SH4 + RM Classic Neck), Ibanez TS-10 MIJ, BOSS SD-1, Carl Martin 2Wah, Fender Superchamp XD (Eminence Ragin Cajun), Fast Track MkII, Guitar Rig
Nero
Rádce
last.fm: http://www.last.fm/user/Nero1

Re: RM F4 Hot Bridge vs SD SH-4

Příspěvek od Nero »

Keramika zní modernějí, AlNiCo trochu špinavěji a barevněji. Hodně zjednodušeně řečeno. Osobně preferuju keramiku u kobyly a alnico u krku.
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."

PetrPeter 1975 - 2008
Bummer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bummer »

Mám u kobyly RM Custom AlNiCo a na zvuk si fakt nemůžu stěžovat. Koule to má a zvuk je hezky barevnej a vůbec ne strohej nebo pilovitej; úplně ideální k marshaloidním zvukovým onaniím.