Zdravím,
Začnu tím, že jsem u syntetizátorů začátečník, takže že nemají repráky mě docela zaskočilo , takže bych potřeboval k tomu nějaký ty repráky. Budu si ho nejdříve objednávat , ale chtěl bych už to mít nachystaný. Někteří to mají připojený na bedny od PC, ale na bednách není ten správný jack. Mužete prosím poradit .
Moje bedny: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=58414
Current Gear: KORG M50 - 61, STUDIOLOGIC VMK188+
Past Gear: KORG KARMA, YAMAHA PSR 280
Nebo jestli máš na tom synťáku velký Jack a na bednách RCA konektory (to je asi nejpravděpodobnější), tak se ti spíš bude hodit takovýhle kablík - http://kytary.cz/bespeco-slyjrm300/HN104823/
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
Nero píše:
Nebo jestli máš na tom synťáku velký Jack a na bednách RCA konektory (to je asi nejpravděpodobnější), tak se ti spíš bude hodit takovýhle kablík - http://kytary.cz/bespeco-slyjrm300/HN104823/
No tak to bude asi presne ono, mam tam nejake takove konektory do beden
Current Gear: KORG M50 - 61, STUDIOLOGIC VMK188+
Past Gear: KORG KARMA, YAMAHA PSR 280
na bedny k PC kašli,zvuk bude na houby maly repraky nevyhrajou v dostatečne hlasitosti zvuky synthu tak aby zněli plně.Kup si nějaky kombíčko(dá se sehnat docela levně),případně pokud máš víc peněz tak power mix a dvě bedny.
Olihen píše:na bedny k PC kašli,zvuk bude na houby maly repraky nevyhrajou v dostatečne hlasitosti zvuky synthu tak aby zněli plně.Kup si nějaky kombíčko(dá se sehnat docela levně),případně pokud máš víc peněz tak power mix a dvě bedny.
No, asi se to nedá sehnat tak levně, jako ty bedny k PC. Takže jestli potřebuje levné řešení, tak to zas tak špatná volba není...
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
Není to dlouho, co tu někdo vehementně tvrdil, že kombo (a hlavně pro domácí) ozvučení kláves je "prasárna". argumenty typu, že to není stereo ...