reprobedny do menší tělocvičny

Aktivní reproboxy, pasivní reproboxy, zesilovače, ...
Sima

reprobedny do menší tělocvičny

Příspěvek od Sima »

Ahoj,
mám na vás prosbu. Potřebovala bych poradit s reprobednama na předcvičování, které bych sama mohla přenášet mezi tělocvičnami, které by byly blbuvzdorné a otřesuvzdorné (prostě aby se v tom autě nějak nevytřepaly). Představuju si (jsem zcela a naprosto laik), že si koupím nějaký 2 bedýnky, pak takovou krabičku co se asi jmenuje receiver a z toho receiveru jde kábl do PC, odkud pouštím a ovládám hudbu. Mikrofon nepotřebuju, takže asi nemusím mít mixážní cosi (myslím).
Byl by tu někdo tolik trpělivý, že by mi navrhl řešení ve stylu levně a kvalitně a pro ženskou, co se s tím bude 3x týdně tahat .... aby mi stavění a odlaďování nezabralo víc času, než ta hodina, co tam budu cvičit. Prostě postavit, propojit, hrát...
Díky Sima:-)
Wohma
Rádce
Kontaktovat uživatele:

Re: reprobedny do menší tělocvičny

Příspěvek od Wohma »

Jak je velka ta telocvicna? Je to docela podstatny faktor na urceny vhodneho vykonu ;)

Pokud je to mensi telocvicna, mohl by stacit neco takoveho:
http://www.audiotek.cz/product-39723-behringer-epa-150

Na druhou stranu je tam celkem zbytecne i mixak a mikrofon. Za vykonnejsi sestavy pak clovek da tak 8-10 tisic.

Pokud by clovek netrval na dvou bedynkach (tj. stereo zvuk - predpokladam, ze na predcvicovani by mohlo stacit mono), pak bych volil neco v tomto duchu:
http://www.audiotek.cz/product-35905-behringer-e1220a
http://www.audiotek.cz/product-35896-behringer-b212a
http://www.audiotek.cz/ATK/show.asp?cat ... =1&lang=cz

pripadne http://www.audiotek.cz/product-39981-mackie-thump-th15a

Cena je podobna jako u toho setu, vykon je ale vetsi a je to jednodussi na transport a obsluhu. Nevyhodou je predevsim ta mono reprodukce.
PRS CE24, ENGL Blackmore, Orange PPC412, kotel efektů na pedalboardu
‘Men have become tools of their tools.’ ~Henry David Thoreau
Somnus Aeternus
Sima

Příspěvek od Sima »