kytara vhodná pro Indie rock + kombo cca 12t

Strat, Les Paul, Tele, SG, semiakustické, ...
Odpovědět
John.Sally

kytara vhodná pro Indie rock + kombo cca 12t

Příspěvek od John.Sally »

Nazdárek,
v hraní na el. kytaru jsem relativně nováček,proto bych vás chtěl poprosit o radu,která el. kytara by byla nejvíc vhodná pro indie, alternative, post punk (Bloc Party,The Courteeners,....).

Měl bych jí spíš pro relax doma,neplánuju na ní hrát na koncertech....
Prosím tedy,jestli by jste mi mohli poradit,kterou tedy a které kombo by bylo proto vhodné. Mám na kytaru s kombem připraveno 12tis. Klidně můžete úvádět rovnou tipy kytar + k tomu přiřadit kytaru.

Díky všem,kteří budou ochotni poradit,abych nekoupil nějakej šrotík,vím že to není zase tolika peněz,ale za 12tis by se slušného už snad sehnat dalo :)
Mjkl
last.fm: Mjkl666
Bandzone: Mjkl666
Kontaktovat uživatele:

Re: kytara vhodná pro Indie rock + kombo cca 12t

Příspěvek od Mjkl »

cca před 2 lety jsem si za tyto peníze pořídil SG od Fokusu za +- 5tis + bazarového Rolanda Cube 3O a jsem s tim spokojen, sice ted už bych chtěl něco lampového ale na začátek bohatě stačí :) Ono je to asi spíš na tobě jaký se ti líbí zvuk, tak proto radím toho rolanda máš tam hodně možností nastavení, ale co se týče kytary bude asi nejlepší kombinace strat HSS, nějaký squier, nebo něco podobného, nevím jak jsou na tom fokusy, mám SG a jsem relativně spokojen :-)
John.Sally

Příspěvek od John.Sally »

zaujala mě zatím asi nejvíc Epiphone LP Studio
http://kytary.cz/epiphone-les-paul-studio/HN073613/

akorát nevím,jaké k tomu kombo
speed8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speed8 »

No tak říká se, že LP od Epiphone hrají až od Standartu (který jsem mohl vyzkoušet a pro mé uši to byla taková menší slast).
Jinak hodně se dá ušetřit právě na kytarách zn. Bach. A ty tvoje oblíbené kapely, hodně tam slyším zvuk Strata nebo Telete, takže bych šel do toho, protože LP mají dost kulatý zvuk.