začátečník výběr kláves

Klavíry, keyboardy, digitální piana, syntezátory, ...
ggg

začátečník výběr kláves

Příspěvek od ggg »

Zdravím všechny
Jsem naprostý začátečník hrál jsem spíše na kytaru u táboráku,nicméně jsem se rozhodl k pořízení nějakého takového klávesového nástroje a tím bych vás chtěl poprosit jestli jsou tyto klávesy pro mne vhodné do žádné školy chodit nebudu jsem samouk..(noty bohužel neumím:-( spíš to bude takové to domácí hraní pro sebe
http://kytary.cz/casio-lk-270/HN108643/
Díky za každý názor :)
Scorpi.03
Kontaktovat uživatele:

Re: začátečník výběr kláves

Příspěvek od Scorpi.03 »

Co takhle tyhle ?

Kód: Vybrat vše

http://kytary.cz/yamaha-psr-e423/HN109907/
Current Gear: KORG M50 - 61, STUDIOLOGIC VMK188+
Past Gear: KORG KARMA, YAMAHA PSR 280
ggg

Příspěvek od ggg »

díky za typ...mrknul jsem na ně...spíše se rozhoduji v tom jestli nebudou pro mě jako úplného začátečníka lepší ty prosvětlené klávesy,že to bude i jako zrakový vjem ...co myslíš???
Atkins
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atkins »

Nesmysl - to je spíš kontraproduktivní.
Blues, folk, classic, jazz - nějaké akustiky a semiakustiky, basa a masterkeyboard..
Scorpi.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scorpi.03 »

Akorát ti to bude ukazovat, kam máš dát prsty a u yamahy to budeš mít na displeji, ovšem Yamaha má daleko lepší zvuky než casio, takže casio bych nebral
ggg

Příspěvek od ggg »

ouuu tak to jste mě překvapily měl jsem dojem,že klávesy od Casio jsou také dobré :(
Scorpi.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scorpi.03 »

Noo to právě že neee .. na jednom nejmenovaném fóru se luxusně hádají o témě "casio vs. yamaha". Jestli chceš, mužu ti poslat link, ale vítězí yamaha
ggg

Příspěvek od ggg »

ne ne radši neposílej,nebo se nerozhoupu a zůstanu u kytary :D čoveče půjdu pravděpodobně do té tvé doporučované Yamahy PSR-E423
Hledám nějaký e-obchod kde se seženou nejlevněji :) díky za typ
Paris
Rádce

Příspěvek od Paris »

ma ta E423 MIDI vstup/vystup?
ggg