Znovu začátky

Klavíry, keyboardy, digitální piana, syntezátory, ...
Odpovědět
Mystiqe

Znovu začátky

Příspěvek od Mystiqe »

Ahoj,měla bych takový dotaz. Nejsem úplný začátečník, na klavír jsem hrála cca 3.5 roku, ale je to tak 9 let zpátky. Teď jsem jako aupair v UK a rodinka má parádní klávesy s dynamikou, tak jsem si řekla, že by bylo fajn zase hrát, už kvůli dětem který hlídám. JInak jsem taky hrála 2 roky na španělku a posledního třičtvrtě roku brnkala na půjčenou basovku. U tý bych sice ráda zůstala, ale teď bohužel nemám na čem a ani kde hrát, tak aspoň to piáno.
Nějaké základy sice mám, ale spoustu věcí už nepamatuju a taky nemám z čeho hrát. Nemáte tip na nějaké stránky s jednoduchými notami, nebo tak něco? Vzhledem k tomu, že nejsem v ČR, tak bych uvítala elektronickou podobu.
Jak jsem se o klavír a klávesy celkově dlouho nezajímala, tak ani netuší, kde takovýhle věci hledat a protože jsem tu téměř vždy našla to co jsem potřebovala (ať už se to týkalo kytary, nebo basy), tak se obracím na vás.
Předem díky za každý postřeh.
core88
Rádce
Kontaktovat uživatele:

Re: Znovu začátky

Příspěvek od core88 »

ahoj
zkus si třeba najít prográmek GuitarPro 5,2 . ten prográmek je pro cvičení na kytaru baskytaru a klavír . Pak si najdeš jen noty . tady se daj sehnat noty pro guitar pro a je jich tam docela dost http://www.ultimate-guitar.com/
Dobří umělci kopírují ti nejlepší kradou. - Pablo Picasso
Obrázek
Mystiqe

Příspěvek od Mystiqe »

core88 píše:ahoj
zkus si třeba najít prográmek GuitarPro 5,2 . ten prográmek je pro cvičení na kytaru baskytaru a klavír . Pak si najdeš jen noty . tady se daj sehnat noty pro guitar pro a je jich tam docela dost http://www.ultimate-guitar.com/
Jasný, něco jako GuitarPro mám a ke kytaře a base jsem to používala, jen jsem netušila, že to jde i na klavír. Mám program TuxGuitar, páč nemám windows, ale linux a ten mi klasický guitar pro nezkousne.