Nevyrovnanost hlasu - problémy ve výškách
Pravidla fóra
Nevyrovnanost hlasu - problémy ve výškách
Zdravíčko, jsem začátečník, mám kapelu, hrajeme styl Punk- Rock. Mám takový menčí problém, jsou dny, kdy zazpívám jakoukoli písničku, na kterou si vzpomenu a je to super. Ale jsou také dny, kdy mi hlas ve výškách skáče, má takovou zvláštní barvu a prostě je to taková divné. Mohl bych poprosit, odpověď, čím to asi je? popřípadě nějaká rady, jak to zlepšit?
díky moc 
- Nero
- Rádce
- last.fm: http://www.last.fm/user/Nero1
Re: Nevyrovnanost hlasu - problémy ve výškách
Po roce, co jsi registrován na fóru, bys mohl vědět, jak pojmenovat thread, aby to po tobě nemusel nikdo opravovat...
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
PetrPeter 1975 - 2008
Omlouvám se 
zaklad je cvicit, jestli mas problemy s vyskama, je treba trenovat dvakrat tolik a jestli to potrebujes, vytvorit si svuj osobni hlasivkovy ritual (ja osobne si vzdycky davam panaka whiskey nebo bourbonu, udela to hlas vice "nakraply")
jestli tvrdis, ze vysky zvladas, tak dobre pro tebe, trenuj jak muzes a zkousej posouvat tony nahoru a nahoru, potom chytis jistotu v tech "tvych" partech
jestli tvrdis, ze vysky zvladas, tak dobre pro tebe, trenuj jak muzes a zkousej posouvat tony nahoru a nahoru, potom chytis jistotu v tech "tvych" partech
“Basically, I'm for anything that gets you through the night - be it prayer, tranquilizers or a bottle of Jack Daniels.” Frank Sinatra
Jj chce to vyzpívat se. To ti asi přeskakuje hlas do falsetu (jestli se ti zdá že ten hlas je pak takovej výskavej). Když budeš pravidelně zpívat a trénovat a hlavně dobře používat bránici, tak se ti časem posune hlasovej rozsah a v těch místech ti to už přeskakovat nebude
PRS Soapbar II, POD HD500, Martamp #1, Crybaby classic, hero and destroy 'n' roll.....
....používejte zámky na popruhy, jsou moc dobrý....
....používejte zámky na popruhy, jsou moc dobrý....