Deformace nátisku při hře na více dech. nástrojů?

Žestě, flétny, harmoniky, klarinety, akordeony, ...
Odpovědět
Mrkev

Deformace nátisku při hře na více dech. nástrojů?

Příspěvek od Mrkev »

Dostal jsem se do dost prekérní situace... Doposud jsem hrál na klarinet i trumpetu a učitel v hudebce se nikdy nezmínil, že by to mohl být problém, i když jsem se ho na to sám několikrát ptal... Mě osobně taky nepřipadalo, že by mi to nějak vadilo, ale dneska jsem se dostal k jinému učiteli a ten mi řekl, že pokud chci hrát na trumpetu, mám pověsit klarinet na hřebík :!: Trumpeta je totiž přednější, na klarinet jsem samouk... Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Děkuji
Mr.Freeman

Re: Deformace nátisku při hře na více dech. nástrojů?

Příspěvek od Mr.Freeman »

blbost.... podle toho co píšeš, chce jen učitel aby ses více věnoval trumpetě než klarinetu... - je fakt ,že oba jsou řekl bych solové nástroje i když klarinet?... ,ale taky má dost techniky. Já ze své zkušenosti ti neporadim nehrál jsem na klarinet ani saxofon nebo něco podobného ,ale není problém ukázat na pár lidí co hrají třeba na trumpetu a saxofon nebo klarinet...
-* ale jak říkám blbost.
Sero venientibus ossa / pozdní hosti jedí kosti
Mrkev

Příspěvek od Mrkev »

Tak to mi spadl balvan ze srdce :mrgreen: Děkuji
Genesis
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Genesis »

Je to spíše opravdu ,,nesmysl,,.Chci říci, na trumpetu jsem v životě nehrál, ale můj případ- léta hraji na klarinet a poté jsem si přibral i saxofon.Nátisk je sice podobný, rozhodně ne však stejný.A podle profíků si rozhodně nátisk nerozhazuji- hraním na klarinet i saxofon. :!:
Hagstrom Isabella, Prudencio Saez Mod 2
A klarinet Selmer
Tenor sax Keilwerth
woro90-1

Příspěvek od woro90-1 »

Totální kravina. Hraje se na to naprosto odlišným způsobem a jediné, co může být problém, je nedostatek času na oba nástroje.
Mrkev

Příspěvek od Mrkev »