Ibanez ICB 200

Precission, Jazz, Modern, ...
Odpovědět
MartyMcKay

Ibanez ICB 200

Příspěvek od MartyMcKay »

Zdravím,
chtěl bych se zeptat jaké máte zkušeností s touto kytarou, protože na netu se o ni člověk skoro nic nedozví. Jsem nováček a původně jsem si chtěl koupit novou Ibanez GSR 180 ale v bazaru jsem našel Icemana za 5k který se mi vždycky líbil ale nikdy jsme tuto raritku neměl možnost vyzkoušet.

http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=6 ... dohodou=on
MartyMcKay

Re: Ibanez ICB 200

Příspěvek od MartyMcKay »

Vzhledem k tomu, že se ještě nikdo nevyjádřil a já už ji mám nějaký čas doma a článek má i při své nulové informativní hodnotě (nejspíš v souvislosti že je to opravdová rarita a nikdo zde sní nemá zkušenosti) v současné době okolo 50 zobrazení a celkově je tomto nástroji na českých stránkách informací naprosté minimum, tak mě napadlo udělat takovou uživatelskou "mini recenzi".

Icemana jsem viděl v mnoha podobách na mnoho obrázcích, takže jsem dobře věděl jak vypadá ale když jsem ho viděl na vlastní oči, šel jsem málem do kolen. Slovy skoro nepopsatelná krása. Elegantní a hladké linie podtrhuje jemně metalický bílí lak, úzká, elegantní hlava a masivní, chromované knoby, které podtrhují celkový vzhled nástroje.

Hraje se na ni hodně pohodlně díky velmi tenkému krku a moje obavy z nepohodlného hraní v sedě, kvůli velké spodní "pracce" byli okamžitě zažehnány. Jediný drobný nedostatek je že při hraní ve stoje padá na hlavu ale to by měl vyřešit širší popruh.