P.S. Chtěla bych semiakustiku
Ibanez AFS 75T...dobrá investice???
Pravidla fóra
Ibanez AFS 75T...dobrá investice???
Jsem sice kytaristka začátečnice, ale plánuju si v dohledné době asi jednoho roku pořídit nějakou pěknou kytaru. Moc se mi líbí tahle kráska. Je to dobrá investice nebo by jste šáhli po nějaké jiné?
- Smrťokvítek
- Globální moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ibanez AFS 75T...dobrá investice???
Nějaký konkrétní důvod proč pololubovku? Na jaký druh hudby by měla být? Potřebuješ bigsby (tremolo)?
(っ◕‿◕)っ :: (╯°□°)╯︵ ┻━┻ :: (❍ᴥ❍ʋ) :: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
No jelikož jsem začátečník, tak se zatím opravdu dívám téměř jen na design
Ale moc mám ráda blues, jazz, british indie apod. Navíc většina mých kytarových vzorů (Johnny Marr, Noel Gallagher, Joshua Hayward - the horrors) králi na semiakustiky. Takže to beru takhle. Proto se ptám skušenějších znalců. Moc se mi líbily Epiny (konkrétně teda Sheratonka), ale podle toho co tady čtu, tak nevím. A všichni vychvalují Ibanez do nebes.
- Dif Der
- last.fm: http://www.last.fm/user/DifDer/
- Bandzone: http://bandzone.cz/fan/onpoll
- Kontaktovat uživatele:
Největší slabinou jsou snímače. Ale tyhle ACH1 a 2 se mi líbily víc jak moje ACH1-S a 2-S. Krk je takový silnější, rozměrnější, ale hraje se mi na něj dobře. Tělo je nízkolubové, nemělo by chytat tolik zpětnou vazbu. Zpravování dobré, řekl bych, že lepší jak u epiphonek. Tremolo ti bude tu kytaru rozlaďovat, ale to je o preferencích. Taky bude páka tremola možná vadit při přepínání snímačů. Osobně bych se podíval po trochu jiném typu. Kdysi vyráběli AGS83BBG, to byla velmi pěkná kytara.
To tak v krátkosti po té, co jsem si smazal skoro hotovou seminárku na tohle téma.
To tak v krátkosti po té, co jsem si smazal skoro hotovou seminárku na tohle téma.
Hanák #00057, Hanák #00028, G&L Asat Classic Bluesboy, Grebeň Customcaster, Framus Diablo Pro, Fender Stratocaster Player, Mesa Boogie Roadster 212, Randal RM4 (Salvation Audio Matchvox, Buddy, Camerock)+ Engl 840/50, Diezel 412 FV