Ibanez AFS 75T...dobrá investice???

Strat, Les Paul, Tele, SG, semiakustické, ...
Odpovědět
Stelletta

Ibanez AFS 75T...dobrá investice???

Příspěvek od Stelletta »

Jsem sice kytaristka začátečnice, ale plánuju si v dohledné době asi jednoho roku pořídit nějakou pěknou kytaru. Moc se mi líbí tahle kráska. Je to dobrá investice nebo by jste šáhli po nějaké jiné?
P.S. Chtěla bych semiakustiku :wink:
Smrťokvítek
Globální moderátor
Kontaktovat uživatele:

Re: Ibanez AFS 75T...dobrá investice???

Příspěvek od Smrťokvítek »

Nějaký konkrétní důvod proč pololubovku? Na jaký druh hudby by měla být? Potřebuješ bigsby (tremolo)?
(っ◕‿◕)っ :: (╯°□°)╯︵ ┻━┻ :: (❍ᴥ❍ʋ) :: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Stelletta

Příspěvek od Stelletta »

No jelikož jsem začátečník, tak se zatím opravdu dívám téměř jen na design :D Ale moc mám ráda blues, jazz, british indie apod. Navíc většina mých kytarových vzorů (Johnny Marr, Noel Gallagher, Joshua Hayward - the horrors) králi na semiakustiky. Takže to beru takhle. Proto se ptám skušenějších znalců. Moc se mi líbily Epiny (konkrétně teda Sheratonka), ale podle toho co tady čtu, tak nevím. A všichni vychvalují Ibanez do nebes.
Dif Der
last.fm: http://www.last.fm/user/DifDer/
Bandzone: http://bandzone.cz/fan/onpoll
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dif Der »

Největší slabinou jsou snímače. Ale tyhle ACH1 a 2 se mi líbily víc jak moje ACH1-S a 2-S. Krk je takový silnější, rozměrnější, ale hraje se mi na něj dobře. Tělo je nízkolubové, nemělo by chytat tolik zpětnou vazbu. Zpravování dobré, řekl bych, že lepší jak u epiphonek. Tremolo ti bude tu kytaru rozlaďovat, ale to je o preferencích. Taky bude páka tremola možná vadit při přepínání snímačů. Osobně bych se podíval po trochu jiném typu. Kdysi vyráběli AGS83BBG, to byla velmi pěkná kytara.

To tak v krátkosti po té, co jsem si smazal skoro hotovou seminárku na tohle téma.