Výběr komba do 2500 - začátečník

Lampy, tranzistory, technické problémy, ...
DannyV

Výběr komba do 2500 - začátečník

Příspěvek od DannyV »

Ahoj, jsem celkem začátečník a chtěl bych přejít z akustiky na elektrickou kytaru. Chtěl bych si koupit http://kytary.cz/squier-affinity-telecaster/HN001106/ . Rád bych hrál písně Rolling Stones, Keith Richards mě dost bere :) Takže nevím jak k tomu přizpůsobit správné kombo, zaujal mě Fender Mustang 1 , ale nevím jestli na něm dokážu nastavit effekt odpovídající jejich písním. Moc se v effektech nevyznám. Díky za rady :)
klobasnik

Re: Výběr komba - začátečník

Příspěvek od klobasnik »

Jaký máš rozpočet na kytaru+kombo? Jsi ochoten jít do bazarového zboží?
DannyV

Příspěvek od DannyV »

Do bazaru se mi moc nechce, kytaru tak do 4500,- a kombo do 2500,-
reason

Příspěvek od reason »

ahoj. za mě jednoznačně bazar. mám aparaturu za cca 25 tis. + kytaru v hodnotě cca 12 tis. to je o něco více než zvažuješ utratit ty. co chci ale říct je, že i když už se pohybuji v tomto finančním rozpětí, raději zatím volím bazar než funglovku. bohužel to ale není bez rizika, obvzlášť pro začínajícího kytaristu. v podstatě je to tak, že se zesilovačem či kombem mě dokážou doběhnout lidi přes inzerát dodnes. proto když kupuji novou věc, beru si se sebou kamaráda, který útrobám zesilovače rozumí. mně bys prodal zesilovač soldáno i kdyby měl místo střev mobilní telefón. udělej si i obrázek o tom, kolik peněz ztratíš při následném prodeji... abys prodal slevit musíš, to je jasné. na tvém místě bych asi šel do bazarového fokusu. ty kytary nejsou za ty peníze zlé. po výměně snímačů a mechanik to mohou být slušné nástroje odpovídající dané cenové relaci (tyto věci seženeš z bazaru taktéž). ony ty nové kytary za 15tis. většinou taky nejsou žádná sláva. štěstí a asi i malinko umění je najít si tu svou klidně i za pár tis. za mě bazarový fokus (pokud netrváš na udaném tvaru)
reason

Příspěvek od reason »