výroba pedálu pro Guitar Rig

Zvukové karty, sluchátka, procesory, software, akustika, ...
Odpovědět
metal-em
Kontaktovat uživatele:

výroba pedálu pro Guitar Rig

Příspěvek od metal-em »

Zdravím,nemáte náhodou někdo představu,kde sehnat schema fungujícího pedálu pro kytarovej soft typu GR?
Jsem laik,nevím,jestli by stačil nějakej univerzální MIDI přepínač,nebo tak něco..
Jde mi o to přepínat mezi čtyřma nastavenejma zvukama v GR.
Díky Štěpán
Paris
Rádce

Re: výroba pedálu pro Guitar Rig

Příspěvek od Paris »

staci univerzalni midi prepinac (ale cenove nebude moc rozdil, kdyz si sezenes originalni GR pedal/zvukovku)

... a jestli do toho nechces cpat penize, vezmi vhodnou USB klavesnici, vytrhej z ni vetsinu klaves a nech tam jen ty, na ktery budes slapat. tem pak nadefinuj v GR funkce jaky potrebujes. (kdyz to zadeklujes nejakym kouskem plastu s dirama pro ty zbyly klavesy, muze to i relativne slusne vypadat).
metal-em
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od metal-em »

Paris píše:staci univerzalni midi prepinac (ale cenove nebude moc rozdil, kdyz si sezenes originalni GR pedal/zvukovku)

... a jestli do toho nechces cpat penize, vezmi vhodnou USB klavesnici, vytrhej z ni vetsinu klaves a nech tam jen ty, na ktery budes slapat. tem pak nadefinuj v GR funkce jaky potrebujes. (kdyz to zadeklujes nejakym kouskem plastu s dirama pro ty zbyly klavesy, muze to i relativne slusne vypadat).

Právě že zatím nechci:)...To nadefinování ..zkusím se v tom povrtat..ty víš jak na to?Mohl bych se kdyžtak na tebe obrátit:)?
Paris
Rádce

Příspěvek od Paris »

nadefinovani je jednoduchy .... je tam na to "options/controller" a "learn" funkce. zmacknes klavesu a priradis ji funkci. a v manualu to je popsany.
metal-em
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od metal-em »

jj už to mám,díky:)...jen mi připadá,že má dost velkou prodlevu v načtení následujícího zvuku/banky.
Nemám teď kytaru,tak nevím,jestli je to jen v grafickým načtení,nebo i přepnutí zvuku bude s prodlevou..
Jirkaaa