Aparát bzučí
Pravidla fóra
-
BiGSh0cK
Aparát bzučí
zdravím, mám problém s tím, že na čistý zvuk mi v kombu dost bzučí...je to asi stejně hlasité jako když přepnu na zkreslený, ale frekvence a barva je jiná...když se dotknu strun tak to přestane...vadí mi to když během hraní hraju i prázdné struny, občas se stane že v tom i praskne při přechodu na prázdnou strunu...zkusil jsem vyměnit kabel, bez výsledku...pak jsem nesl kytaru k učiteli, zapojil jsem jí do jeho komba a ničeho takového jsem si nevšiml, ikdyž jsem vytáhl velkou hlasitost...nedá se s tím něco dělat, nebo ho mám zkusit reklamovat?
Naposledy upravil(a) BiGSh0cK dne 27.02.2012 19:50, celkem upraveno 1 x.
- Nero
- Rádce
- last.fm: http://www.last.fm/user/Nero1
Re: TO ZÁKLADNÍ O KYTAROVÝCH APARÁTECH
Jestli to mizí po dotknutí se strun, tak to bude uzemnění.
"Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda."
PetrPeter 1975 - 2008
-
tomasberan218
.
Naposledy upravil(a) tomasberan218 dne 18.01.2017 18:10, celkem upraveno 1 x.
-
tomasberan218
- Stanley06
- Rádce
- Kontaktovat uživatele:
zjisti jestli to neni kytarou, kabelem, napájecím kabelem komba, polohou komba nebo kytary (jestli není někde nějaký zdroj rušení které ti chytají snímače kytary nebo samotné kombo ze sítě - velké trafo, crt monitor, mobil v kapse - ale to spíš tiká, zářivka atd.). Pokud vyloučíš všechno kromě komba a máš záruku, kombo reklamuj. Těch důvodů může bejt 1000 a takhle na dálku ti nikdo neřekne čím to je
St.Anley Tube Amps
stavba a úpravy elektronkových zesilovačů
FB profil - Poslední model - Krank Lead Rack - Video demo
-
tomasberan218
-
tomasberan218
-
tomasberan218
Když toho máš plnou sekci snimace-hardware-prislusenstvi-udrzba/, tak se fakt nemůžeš divit.