Epi LP přestavba +lampa na crunch

Stavba a úpravy nástrojů všeho druhu
Odpovědět
MikeHale

Epi LP přestavba +lampa na crunch

Příspěvek od MikeHale »

čao! zdravim
napíšu narovinu, co se hudby týče jsem naprostý amatér, mam rád kytary obecně, hraju dom čistě pro vlastní potěšení.
nedávno mi kamrád nabídl svoji Epi LP studio, skoro novou, za supr cenu, takže jsem ji hned bral.
Mám v plánu si ji přestavit dle vlastních chutí a nápadů, atd, žádnej extrém, ale po nějakém čase věnovanému broušení původního laku jsem si uvědomil že vlastně o konstrukci kytar nic nevím.
Pod vrchní vrstvou laku na mě vykoukla vrstva čehosi, co mělo skoro až dřevěnou strukturu, ale tipnul bych to spíš na nějaký plnící lak,nevím, takže jsem to odbrousil taky až jsem se konečně dostal na vlastní tělo a též jsem zjistil že tělo je složene ze tří různých kusů dřeva. s lakem by to nevypadalo vůbec špatně, ale napadlo mě, že pokud bych na to nalepil velice slabou vrstvu překližky, mohl bych tím vykouzlit takovéto žíhání atd, ale naprosto nemám tušení jestli to pro nástroj není nevhodné a v tomto bych od vás zkušenějších chtěl poradit.

a moje další otázka, jaký je rozdíl v hardware kytar EPi vs Gibson? Čiže pokud bych z toho chtěl vykouzlit slušný nístroj má cenu použít původní knoby, přepínač snímaču a konektor, nebo je lepši toto také vyměnit, případně za co? snímače na mysli nemám, orig epi nejsou nejhorší ale žádná kvalita to není. ( na svoji druhé mám SD alnicoII a je to ůplně jiná liga), na tuto přestavbu chci dát gibsony s menším sustainem

předem díky za případné rady! :o
Naposledy upravil(a) MikeHale dne 19.08.2012 16:23, celkem upraveno 1 x.
LP4ever!
LedZep
PinkFloyd
Slash
haas12345
Kontaktovat uživatele:

Re: Epi LP přestavba +lampa na crunch

Příspěvek od haas12345 »

Určil bych cenovou hranici toho aparátu, když ti tu někdo nabídne aparát za 50 klacků, asi nebudeš úplně nejšťastnější...
Jo a asi bych se spíš koukal na bazaru, určitě tam najdeš lepší kousky v nižší cenové kategorii ;)