Pomoc s výběrem kytary v Brně

Klasické, westernové, hybridní, elektroakustické, ...
Odpovědět
Teddie

Pomoc s výběrem kytary v Brně

Příspěvek od Teddie »

Hledám dobrou duši, která by mě pomohla v Brně vybrat kytaru. Jsem totální začátečník, kytaru jsem držel (držel, nehrál na ni) naposledy před 20 lety na základní škole a teď synovu 3/4, který se na ni začíná učit. Chci hrát (resp. se to naučit) jak rock/metal (pro sebe), tak i klasické odrhovačky (pro děti). Vybírám z elektroakustických kytar, cenová hranice někde kolem 3500-4000. Do finálového výběru jsem zařadil Cort AD880CE, případně Ibanez V72ECE. Potřeboval bych však někoho fundovaného, kdo by mi pomohl vybrat konkrétní kus v obchodě.
Paris
Rádce

Re: Pomoc s výběrem kytary v Brně

Příspěvek od Paris »

Ja si dovolim se (Opet. A omlouvam se, ze i trochu mimo tema.) zeptat: Proc elektroakustiku?
Ale nemusime to tu resit, treba se to bude hodit jen jako podnet k uvaze... a budes mit promyslenou odpoved, az na to prijde rec pri vybirani.
Axlik

Příspěvek od Axlik »

V tomto případě si též myslím, že ta elektronika spíš přidá na ceně než užitné hodnotě, pochopil bych to při nutnosti veřejnýho vystupování, ale takle bych ty peníze radši investoval do kvalitnějšího kusu než do elektroniky :-)
Jsem majitelem levnější akustické kytary, o to dražší je má láska k ní! :-)
Cort -> AD 810 / X1
Teddie

Příspěvek od Teddie »

Asi mě láká možnost zapojit do beden, resp. využít nějaké zkreslení. Ja vím, já vím, četl jsem tady, že zkreslení se nedá u el-akustiky pořádně dosáhnout. Ale nějaké (i když chabé) nástroje na to jsou - opět viz toto fórum. Navíc ten cenový rozdíl není zase tak velký (cca 500kč u Ibanez).
Vycházím pouze z příspěvků, nemám žádné praktické zkušenosti, takže když uslyším v prodejně, že to nestojí za nic, tak zůstanu u akustiky. Nemám s tím problém.
Paris
Rádce

Příspěvek od Paris »