Mikrofon Samson C01U vs C03U
Pravidla fóra
Mikrofon Samson C01U vs C03U
Dobrý den,
Vybírám si mikrofon k PC pouze na mluvené slovo ! Dopředu upozorňuji,že nejsem odborník !
Rozhoduji se mezi Samson C01U a Samson C03U (tedy mezi USB mikrofony do 2500 kč).
Rád bych zjistil jestli rozdíl je poznatelný mezi těmito mikrofony a jestli by jste doporučili jiný v této cenové kategorii.
Děkuji za každou odpověď !
Vybírám si mikrofon k PC pouze na mluvené slovo ! Dopředu upozorňuji,že nejsem odborník !
Rozhoduji se mezi Samson C01U a Samson C03U (tedy mezi USB mikrofony do 2500 kč).
Rád bych zjistil jestli rozdíl je poznatelný mezi těmito mikrofony a jestli by jste doporučili jiný v této cenové kategorii.
Děkuji za každou odpověď !
Re: Mikrofon Samson C01U vs C03U
C03U ma prepinani charakteristik, to bude asi cely rozdil.BoBoCZE píše:Rád bych zjistil jestli rozdíl je poznatelný mezi těmito mikrofony
Doporucil bych nejaky, ktery ma zaroven vystup .. u Samsonu treba Meteor Mic.BoBoCZE píše:jestli by jste doporučili jiný v této cenové kategorii.
Proč výstup? Nepotřebuji ho.
Jinak bude ten Meteor stejně kvalitní jak výše zmiňovaní ?
Jinak bude ten Meteor stejně kvalitní jak výše zmiňovaní ?
- Jens Ludwig
- Odborník
protože jinak budeš nahrávat na hlucho - nebudeš si mít jak poslechnout, co nahráváš...
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 +
omlouvám se za překlepy, jsem rád, že mi můj ntbk vůbec ještě píše....
omlouvám se za překlepy, jsem rád, že mi můj ntbk vůbec ještě píše....
Tak po dlouhém rozhodování asi beru Apex 440
Jen bych potřeboval poradit nějaký stolní malý stojan(líbí se mi RAZZOR MS-3 ale nevím jestli bude kompatibilní s Apexem).Bude potřeba k tomuto stojanu ještě nějaký držák ?
- pupack
- Bandzone: pupack
- Kontaktovat uživatele:
držák (odpružený) by měl být součástí balení mikrofonu. ten výstup opravdu nebudeš potřebovat? nebudeš potřebovat se slyšet? nebo mluvit do nějakého podkladu?