Okno mé lásky - rytmus realita vs. zpěvník

Tabulatury, noty, školy, kytarové techniky, cvičení ...
Manatar

Okno mé lásky - rytmus realita vs. zpěvník

Příspěvek od Manatar »

Pročetl sem si thready ohledně rytmu, a dozvěděl se že ho musím odposlouchat. Ok to bych snad i slyšel ale co když slyším úplně něco jiného než je v knížce? :)

konkrétně: Okno mé lásky - Olympic z knížky : Já,písnička
vzadu sou v knížce rytmy pro doprvod a téhle písničce je :

prv - ní...dru - há..tře - tí...čtvr -tá
.D....D....D....D....D....D....D....D

s tím že D je úhoz dolů s "přízvukem"

Tak teď nevim jestli sem úplně hluchej ale mě to tam vůbec nepasuje. Na druhou stranu když už někdo vydá knížku tak asi ví jak je to správně. Jako začátečníka samouka mě to fakt mate! Tak buď sem blbej já nebo voni :D

osobně tam slyším (na začátku písničky) něco jako : D...DND...DND...DNDN
ale rozhodně tam neslyším že by byly všechny údery směrem dolů...ale asi se tedy pletu :oops:
Jsem začátečník samouk

Cort Earth 70 NS

Les Paul LP100 + Vox VT80
jastud

Re: Okno mé lásky - rytmus realita vs. zpěvník

Příspěvek od jastud »

V Já, písničce nejsou přesně vypsané použité rytmy. Je tam jen pár jednoduchých rytmů které se dají použít docela univerzálně. Když to prubneš tak zjistíš, že ta písnička tak jde zahrát. Pokud rytmus odposlechneš sám a líp tak to hraj podle sebe. Rytmy v Já, písničce jsou jen doporučení a ne dogma.

A učit se hrát na kytaru podle zpěvníku není asi ta úplně nejlepší cesta. Co zainvestovat pár kaček a koupit si učebnici? Do úplného začátku, pro hraní u táboráku, je docela fajn třeba tohle: http://www.enoty.eu/trampska-kytara-uce ... -jans-4270
Při tanci nesmiju byt žadne prostoje
a hrať se musi aji na levne nastroje.
Manatar

Příspěvek od Manatar »

Univerzální rytmus hmm, no nesedí mi to tam. Nerozumím teda proč tam nenapíšou ten správný rytmus... Správný rytmus je přeci jen jeden. :wink: